مهاجم اتریش پس از گلزنی از خود بیخود شد!(عکس)

مهاجم اتریش پس از گلزنی از خود بیخود شد!(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی – مارک آرناتوویچ پس از گلزنی مقابل مقدونیه در بازی روز گذشته اتریش شادی گل عجیبی انجام داد.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته تیم اتریش در چهارچوب رقابت‌های جام ملت‌های اروپا توانست مقدونیه را شکست دهد و در اولین گام موفقیت کسب کند. در این دیدار ابتدا اتریش با یک گل از حریف پیش افتاد که مقدونیه‌ای‌ها کار را به تساوی کشاندند اما در ادامه با ۲ گل دیگر نتیجه را ۳-۱ به سود خود تمام کردند.

گل سوم تیم اتیش را مهاجم تیم وستهم، مارکو آرناتوویچ به ثمر رساند و کار را تمام کرد. گلی که باعث شادی فراوان او شد و تصاویر بامزه ای از شادی پس از گل او منتشر شد. آرناتوویچ پس از گلی که به ثمر به شدت از خود بی خود شد و به نظر می‌رسید می خواهد حرف‌هایی را بیان کند اما آلابا به نحوی خاص جلو این حرکت و حرف زدن آرناتوویچ را گرفت.

تصویر؛ مهاجم اتریش پس از گلزنی از خود بیخود شد!

هنوز مشخص نیست آرناتوویچ می‌خواست در چه زمینه ای فریاد بکشد و حرف بزند. برخی منابع خبری نوشته‌اند می‌خواست به نیمکت نشینی اعتراض کند اما برخی دیگر نوشته‌اند او می‌خواست بر سر آلیوسکی، بازیکن مقدونیه فریاد بکشد. برخی هم از احتمال بیان حرف‌های نژادپرستانه گفته‌اند. در نهایت چیزی که مشاهده شد این بود که آرناتوویچ به سمت هواداران رفت اما آلابا جلوی او را گرفت تا کار به جاهای باریک نکشد.

1101