درگیری لفظی زیدان با خبرنگار اسپانیایی: خجالت‌آور است

درگیری لفظی زیدان با خبرنگار اسپانیایی: خجالت‌آور است

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان مربی فرانسوی سابق رئال مادرید شب گذشته به همراه همسرش ورونیک، پسر بزرگش انزو برای تماشای بازی پسر دومش لوکا در ترکیب رایو وایکانو به ورزشگاه وایکاس رفت.

به گزارش فوتبالی، رایو وایکانو و ژیرونا بازی رفت پلی آف صعود به لالیگا را برگزار می کردند که لوکا زیدان در این بازی در ترکیب اصلی تیم مادریدی قرار گرفت.زیدان که هجده روز قبلش از رئال مادرید استعفا داده بود، برای تماشای پسرش به ورزشگاه رفته بود. البته زیدان پس از استعفای خود با نامه ای تند و جنجالی علیه مدیران رئال مادرید به شدت خبرساز شده بود و تصمیم های مدیران باشگاه را دلیل اصلی استعفای خود دانسته بود. زیزو از سویی از خبرنگاران نیز به خاطر سوال هایشان انتقاد کرده بود.

شب گذشته و بعد از بازی رایو وایکانو و ژیرونا، یکی از خبرنگاران اسپانیایی به نام سرجیو کوئیرانته به سمت زیدان رفت و از او در مورد نامه جنجالی پرسید. زیدان اما به نظر می رسید که از دیدن این خبرنگار و شنیدن این سوال خوشحال نشده است چرا که با لحنی تند پاسخ داد:"دوباره همان سوال های جنجالی قبلی را تکرار می کنی؟ و زمانی که خبرنگار دوباره پرسش را تکرار کرد، زیزو جواب داد:"انگار همان روال قبلی است. تو همان سوال های قبلی ات را تکرار می کنی. کار تو خجالت آور است. تو من را می شناسی و من هم تو را می شناسم. همواره این اتفاق ها بین من و تو تکرار می شود."

زیدان بعد از آن از فیلمبردار خواست تا ضبط کردن را خاتمه بدهد و از خبرنگار دیگری خواست تا او را همراهی کند تا خصوصی با هم صحبت کنند.

4125