مورینیو: برای اریکسن اشک ریختم و دعا کردم

مورینیو: برای اریکسن اشک ریختم و دعا کردم

پایگاه خبری فوتبالی – ژوزه مورینیو اعلام کرده بابت اتفاقی که برای اریکسن افتاد اشک ریخته و دعا کرده. او با زیبا خواندن فوتبال و یکدلی و اتحاد مردم گفته حالا باید همه بابت زنده ماندن اریکسن جشن بگیرند.

به گزارش فوتبالی، مورینیو درباره حادثه‌ای که برای اریکسن روز گذشته رخ داد در گفت و گو با talkSPORT روز گذشته گفته: نمی توانم به اتفاقی که دیروز رخ داد فکر نکنیم. فکر می‌کنم امروز باید جشن بگیریم و ناراحت نباشیم. این اتفاق بیشتر از خود فوتبال اهمیت داشت اما در عین حال باور دارم که آن صحنه ارزش‌های خوب فوتبال را نشان داد. عشق، اتحاد و روح خانواده. مسئله تنها مربوط به خانواده او نبود بلکه مربوط به خانواده فوتبال بود. فوتبال مردم را کنار یکدیگر قرار می‌دهد.

سرمربی تیم رم با بیان اینکه برای اریکسن اشک ریخته در ادامه افزود: روز گذشته دعا کردم. گریه کردم. چند میلیون نفر روز گذشته این کار را انجام دادند؟ فکر می‌کنم فوتبال توانسته افراد زیادی را کنار هم جمع کند. روز گذشته فوتبال به دلیلی غلط همه را کنار هم قرار داد اما در نهایت می‌توانیم زنده بودن کریستین را جشن بگیریم. قطعا با او صحبت نکرده‌ام اما با هویبیرگ حرف زدم و او اخبار خوبی درباره کریستین داشت. خبرها خوب است. بنابراین فکر می‌کنم  باید جشن بگیریم.

1101