کاسمیرو پس از برد: انتظارات از کسی که پیراهن برزیل را می‌پوشد بالا است

کاسمیرو پس از برد: انتظارات از کسی که پیراهن برزیل را می‌پوشد بالا است

پایگاه خبری فوتبالی – کاسمیرو پس از برد مقابل ونزوئلا در مصاحبه‌ای احساسی و وطن‌پرستانه اعلام کرد همه باید برای افتخار بیشتر برای پیراهن تیم ملی برزیل بجنگند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته بازی‌‌های کوپا آمریکای ۲۰۲۱ آغاز شد و در اولین بازی این رقابت‌ها برزیلی‌ها توانستند با ۳ گل رقیب خود ونزوئلا را شکست دهند. کاسمیرو، هافبک سلسائو اعلام کرده فشار روی کسی که پیراهن تیم ملی برزیل را بر تن می‌کند زیاد است و هنگام پوشیدن این پیراهن باید با تمام وجود تلاش کرد.

کاسمیرو پس از برد به خبرنگاران گفته: این لباس، بسیار سنگین است. بسیار سنگین است و تاریخ زیادی هم دارد. وقتی این لباس تن شماست باید برنده شوید زیرا سطح خواسته‌ها زمانی که این پیراهن به تن می‌شود بالا است.

کاسمیرو با بیان اینکه مهه چیز نتیجه نیست و مسئله مهم تلاش تا آخرین لحظه است در ادامه افزود: آن‌هایی که به تیم ملی می‌آیند باید باعث افتخار این لباس شوند و تنها نتایج در این مسئله دخیل نیست. مسئله تلاش کردن و ارائه بهترین نمایش‌ها و همیشه به فکر برنده شدن است.

گفتنی است در بازی شب گذشته، مارکینیوش، نیمار و باربوسا برای برزیل گل زدند تا برزیلی‌ها شروع خوبی در خاک خودشان در کوپا آمریکا داشته باشند.

1101