فان؛ اگر مسی و رونالدو در دهه 70 میلادی بودند، چه شکلی می‌شدند؟

فان؛ اگر مسی و رونالدو در دهه 70 میلادی بودند، چه شکلی می‌شدند؟

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های کوپا آمریکا 2021 و یورو 2020 به تازگی استارت خورده است و لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در پیراهن تیم های ملی خود باید به میدان بروند و باید دید که چه عملکردی خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، مسی و رونالدو اکنون در سال 2021 در دو تورنومنت ملی در دو قاره مختلف به میدان خواهند رفت اما اگر آن ها در سال 1970 میلادی و در جام جهانی مکزیک حضور داشتند، چه شکلی بودند و چه ظاهری داشتند؟

در واقع ظاهر بازیکنان فوتبال در این روز ها با ظاهر آن ها در دهه 70 میلادی تفاوت های بسیاری دارد و بهترین مثال برای فهمیدن این قضیه را می توان مراجعه به جام جهانی 1970 مکزیک دانست. در آن جام جهانی گرد مولر، بازیکن اسطوره ای تیم ملی آلمان، با 10 گل آقای گل رقابت ها شد و تیم ملی برزیل هم قهرمان آن بازی ها شد که آن قهرمانی سومین قهرمانی برزیل در ادوار مختلف جام جهانی بود.

اما اگر مسی و رونالدو در آن دوران بودند، ظاهری کاملا متفاوت داشتند و احتمالا نتایج بسیار متفاوتی هم رقم می خورد. البته گفتنی است که نه آرژانتین و نه پرتغال در جام جهانی 1970 مکزیک حضور نداشتند اما اگر رونالد و مسی در آن دوران بازی می کردند، ممکن بود تیم های ملی کشورشان را به جام جهانی ببرند!

1470