پست اینستاگرامی رونالدو از آخرین تمریناتش پیش از شروع گروه مرگ

پست اینستاگرامی رونالدو از آخرین تمریناتش پیش از شروع گروه مرگ

پایگاه خبری فوتبالی - یورو 2020 به تازگی آغاز شده است اما هنوز بازی های گروه مرگ رقابت ها استارت نخورده است، گروهی که خیلی ها منتظر تماشای بازی های آن هستند.

به گزارش فوتبالی، گروه F رقابت ها که به گروه مرگ مشهور شده است، شامل آلمان، فرانسه، پرتغال و مجارستان است و باید دید که در نهایت چه اتفاقاتی در این گروه خواهد افتاد چرا که پیش بینی در مورد نتایج این گروه کار بسیار دشواری است. پرتغال مدافع عنوان قهرمانی است و رونالدو احتمالا آخرین یوروی خود را خواهد داشت و همین مسئله انگیزه اش را دو چندان می کند. فرانسه ترکیب فوق العاده ای دارد و قهرمان جام جهانی 2018 است. آلمان هم از سویی به دنبال بازگرداندن شکوه سابق خود است. آن ها با یواخیم لوو در جام جهانی 2014 قهرمان شده بودند و برخی از بازیکنان آن قهرمانی همچنان در ترکیب تیم ملی آلمان هستند.

رونالدو به تازگی تصویری از خود را در حال تمرین کردن منتشر کرده است و نوشته است:" چشم ها روی توپ" تا بدین ترتیب نشان دهد که کاملا متمرکز شده است و خود را از نظر روحی و بدنی برای رقابت های یورو 2020 آماده کرده است. بازی های گروه F از روز سه شنبه استارت می خورد و پرتغال در اولین بازی خود به مصاف مجارستان خواهد رفت.

1470