اتریش 3-1 مقدونیه شمالی؛ برد بی دردسر شاگردان فودا در بخارست

اتریش 3-1 مقدونیه شمالی؛ برد بی دردسر شاگردان فودا در بخارست

پایگاه خبری فوتبالی - اتریش موفق شد در برابر مقدونیه شمالی به پیروزی برسد. 

به گزارش فوتبالی، از ساعت 23:30 و از گروه C رقابت‌های یورو 2020، دو تیم اتریش و مقدونیه شمالی در ورزشگاه نشنال آرنا به مصاف هم رفتند. اتریش با داشتن بازیکنانی همچون داوید آلابا، اشتفان لاینر و مارسل سابیتزر، امید زیادی به صعود از گروه دارد، جایی به غیر از این دو تیم، هلند و اوکراین نیز حضور دارند.

در نیمه اول، بازی ابتدا متعادل آغاز شد، اما رفته رفته اتریش کنترل بازی را در دست گرفت و توانست در دقیقه 18 توسط اشتفان لاینر با پاس گل مارسل سابیتز به گل اول دست پیدا کند. در ادامه نیز بازی در دست اتریش بود، اما این مقدونیه شمالی بود که خلاف جریان بازی توسط گوران پاندف در دقیقه 28 به گل تساوی رسید. دیگر اتفاق خاصی در نیمه اول رخ نداد، تا دو تیم با تساوی 1-1 به رختکن بروند. 

در نیمه دوم اتریش به وضوح تیم برتر میدان بود. آن‌ها از همان آغاز، کار را هجومی آغاز و حملات متعددی را روی دروازه مقدونیه شمالی ترتیب دادند. در نهایت در دقیقه 78، این میشائیل گرگوریتش بود که با پاس گل آلابا، گل دوم را وارد دروازه حریف کرد. در دقیقه 89 مارکو آرناتوویچ تیر خلاص را بر پیکر مقدونیه وارد کرد تا در نهایت اتریش با نتیجه 3-1 برنده این دیدار شود.

4416