یک انگلیسی مدیرفنی فدراسیون فوتبال عراق و تیمهای ملی عراق شد

یک انگلیسی مدیرفنی فدراسیون فوتبال عراق و تیمهای ملی عراق شد

پایگاه خبری فوتبالی - جان وتل انگلیسی مدیر فنی فدراسیون فوتبال عراق شد .

به گزارش فوتبالی،جان وتل انگلیسی هفته آینده وارد بغداد خواهد شد تا به عنوان مدیرفنی فدراسیون فوتبال و در واقع مدیرفنی تیم های ملی عراق شود. 

عراق اسپورت در این باره خبر داده که این انتخاب باعث اعتراض مربیانی مثل حکیم شاکر سرمربی سابق تیم ملی عراق شده و او در مصاحبه با عراق اسپورت به فوتبال گفته است:" مربیان عراقی چه چیزی از چنین مربیانی کم دارد؟ در این ۱۰ سال مربیان خارجی فوتبال عراق هیچ کاری نکرده‌اند و هر افتخاری بوده مربیان داخلی آن را کسب کرده اند."

البته رییس فدراسیون فوتبال عراق در صحبتهایی که داشته تاکید کرده که این انتخاب قطعی خواهد بود و فعلا سیاست فدراسیون فوتبال عراق نیست که برای تیم ملی بزرگسالان عراق از سرمربی عراقی استفاده کند.

ظاهرا حساسیت به سرمربیان خارجی فقط مربوط به فوتبال ایران نیست و در کشور همسایه عراق هم چنین ماجرایی وجود دارد. در روزهای گذشته مربیان عراقی و حتی کارشناسان و برخی روزنامه نگاران عراقی، نسبت به عملکرد کاتانچ کروات در تیم ملی عراق و دو بازی این تیم مقابل کامبوج و هنگ کنگ انتقاد کرده بودند. انتقاد این بود که چرا تیم ملی عراق از کامبوج گل خورده و چرا با اختلاف یک گل هنگ کنگ را شکست داده است در حالیکه ایران و بحرین به مراتب بیشتر از عراق به کامبوج گل زدند.

۲۶۵۴