عکس پروفایل جدید مسی پیش از رقابت های کوپا آمریکا

عکس پروفایل جدید مسی پیش از رقابت های کوپا آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های کوپا آمریکا یا همان جام ملت های آمریکای جنوبی با بازی برزیل و ونزوئلا استارت خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی آرژانتین با لیونل مسی اولین بازی خود در این رقابت ها را مقابل شیلی انجام خواهد داد. مسی در این رقابت ها مثل همیشه زیر نظر خواهد بود چرا که او به عنوان ستاره اصلی تیم ملی آرژانتین شناخته می شود و به دنبال قهرمانی در این رقابت ها است. مسی اگر می خواهد یک جام ملی در کارنامه حرفه ای خود داشته باشد، این تورنمنت یکی از آخرین فرصت های اوست.

مسی با تیم ملی آرژانتین دو بار به فینال کوپا آمه ریکا رسیده است اما هر دو بار را مقابل تیم ملی شیلی شکست خورده است که اکنون هم در اولین بازی خود در کوپا آمه ریکا 2021 مقابل شیلی قرار خواهد گرفت. آرژانتین در هفته های گذشته در مسابقات مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی مقابل شیلی قرار گرفت و با نتیجه یک بر یک به تساوی رسید.

اکنون لیونل مسی عکس پروفایل خود را در شبکه اجتماعی فیسبوک تغییر داده است و این تصویر را که در آن لباس تیم ملی آرژانتین بر تن دارد، روی پروفایل خود گذاشته است تا بدین ترتیب در فیسبوک یک عکس پروفایل جدید پیش از آغاز رقابت های کوپا آمریکا داشته باشد.

1470