واکنش امباپه به انتقادات ژیرو از او بابت پاس ندادن

واکنش امباپه به انتقادات ژیرو از او بابت پاس ندادن

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه سوپر استار تیم ملی فرانسه و باشگاه پاری سن ژرمن عنوان کرد که تحت تاثیر انتقادات اولیویه ژیرو قرار گرفته اما می‌گوید که نباید آن را به مشکل بزرگی تبدیل کرد. 

به گزارش فوتبالی، پس از پیروزی خروس‌ها مقابل بلغارستان در دیداری دوستانه، ژیرو اذعان کرد زمانی که او وارد محوطه جریمه می‌شود، توپ های زیادی دریافت نمی‌کند و بازیکنان به او پاس نمی‌دهند. حرف‌های ژیرو مستقیما به کیلیان امباپه بود و او نیز اعلام کرد که ترجیح می‌داد ژیرو در مکانی خصوصی‌تر این حرف‌ها را بیان می‌کرد. 

به نقل از سایت گل، ستاره سابق موناکو در کنفرانس خبری گفت: "من با اولیویه ژیرو صحبت کردم. همه می‌دانند که چه اتفاقی رخ داد. درست است که احساسات من کمی با حرف‌های اولیویه جریحه دار شد، اما قرار نیست که آن را به مشکل بزرگی تبدیل کنیم، زیرا ما نماینده فرانسه هستیم و این مهم ترین چیز است. چیزی که گفت مرا اذیت نکرد، من یک مهاجم هستم و 365 بار در یک بازی چنین احساسی دارم. در رختکن من به اولیویه تبریک گفتم، او چیزی به من نگفت و این حرف‌ها را از رسانه‌ها شنیدم. او چیز بدی نگفت، اما بهتر بود که این صحبت‌ها در محافل عمومی بیان نشود."

4416