کنایه موراتا: حضور آلگری در یوونتوس تاثیری در تصمیمم برای آینده ندارد

کنایه موراتا: حضور آلگری در یوونتوس تاثیری در تصمیمم برای آینده ندارد

پایگاه خبری فوتبالی – موراتا اعلام کرده حضور آلگری هیچ تاثیری در آینده او و تصمیماتش ندارد.

به گزارش فوتبالی، آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی تیم اتلتیکو مادرید که فصل گذشته به طور قرضی در یوونتوس بازی کرد هم اکنون در حال تصمیم‌گیری برای آینده خود است. یوونتوس می تواند با پرداخت ۱۰ میلیون یورو یک فصل دیگر او را به عنوان بازیکن قرضی در اختیار داشته باشد یا با پرداخت ۴۵ میلیون یورو قراردادش را دائمی کند. سایت فوتبال ایتالیا نوشته احتمالا یووه همچنان می‌خواهد موراتا به صورت قرضی در این تیم بازی کند و خود موراتا هم در این رابطه با مدیران یووه صحبت کرده.

موراتا در جدیدترین گفت و گوی خود به رسانه آ اس گفته: با مدیر ورزشی باشگاه (فدریکو چروبینی) این هفته صحبت کردم اما نمی توانم چیزی بگویم مگر اینکه اتفاقی رسمی شود.

ماسیمیلیانو آلگری امسال به عنوان سرمربی یوونتوسی‌ها روی نیمکت می‌نشیند. او پیشتر هم سرمربی یووه بوده  سابقه همکاری با موراتا را در کارنامه خود دارد اما موراتا اعلام کرده حضور آلگری هیچ تاثیری در آینده او ندارد.

موراتا در ادامه گفته: همه چیز مانند قبل است. فصلی عجیب و غریب داشتیم. امیدوارم که فصل آینده اوضاع بهتر شود. دل‌مان برای هواداران تنگ شده. بازی پیش روی هواداران‌مان می‌تواند برای رقیبان شرایط متفاوتی را ایجاد کند.

1101