یک پیشنهاد روسیه‌ای برای مهاجم رئال مادرید

یک پیشنهاد روسیه‌ای برای مهاجم رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - آینده ماریانو دیاز برای یک سال دیگر دور از رئال مادرید به نظر می رسد. این مهاجم سالهاست که در لیست فروش رئال قرارداد دارد و حالا تیم کراسنودار روسیه برای خرید مهاجم 27 ساله دست به کار شده است.

به گزارش فوتبالی، سایت اسپانیایی فیچاخس گزارش داده است که کراسنودار به حدی به ماریانو علاقمند است که حاضر شده تا برای خرید این مهاجم 20 میلیون یورو هزینه کند. ماریانو دو سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد و سالی چهار میلیون یورو دستمزد می گیرد اما در سه فصل اخیر به ندرت بازی کرده و به همین خاطر است که در لیست فروش قرار دارد. از میلان هم به عنوان یکی از مشتریان وی اسم برده می شد اما روسونری ها به دنبال خرید قرضی وی هستند و رئال ترجیح می دهد که این مهاجم به صورت قطعی جدا شود. 

رئال مادرید برای فصل آینده روی بنزما به عنوان مهاجم اصلی خود استفاده می کند و لوکا یوویچ نیز باید از قرارداد قرضی با آینتراخت برگردد که آنچلوتی باید نظر نهایی را در مورد مهاجمانش بدهد اما شانس ماندن ماریانو دیاز خیلی کم است چرا که در سه فصل اخیر فقط شش گل در لالیگا برای رئال مادرید زده و بسیار کمرنگ بوده است هر چند که یکی از گلهایش مقابل بارسلونا در فصل 20-2019 بود.

4125