معرفی تیم‌های کوپا امریکا؛ گروه B

معرفی تیم‌های کوپا امریکا؛ گروه B

پایگاه خبری فوتبالی – مجله ساکر ۳۶۰ به بررسی تیم‌های حاضر در رقابت‌های کوپا آمریکا پراخته. رقابتی که فردا شب آغاز می‌شود.
به گزارش فوتبالی، تیم‌های گروه A کوپا امریکا به شرح زیر هستند:

گروه B
برزیل

بهترین نتیجه: ۶ قهرمانی/ نقطه قوت: تنوع بازیکن در خط حمله/ نقطه ضعف: جو تیمی
قهرمان کوپا آمریکا در سال ۲۰۱۹ هنوز هم مدعی است قهرمانی در مسابقات است و بازیکنان جوان خوبی هم به ترکیب این تیم اضافه شده. بازیکنانی چون وینیسیوس، لوئیز و ریچارلیسون در کنار خسوس، کاسمیرو، فرمینو، سیلوا و نیمار ترکیب قدرتمند تیم امسال برزیل را تشکیل می‌دهند و شانس زیادی برای قهرمان و کامل کردن پروژه ۵ ساله سلسائو دارند. نیمار فصل چندان خوبی در پاری سن ژرمن نداشته و خیلی آماده نبود. به هر حال اما می‌توان حضور برزیل را در جمع ۴ تیم قطعی دانست.

کلمبیا

بهترین نتیجه: قهرمانی در سال ۲۰۰۱/ نقطه قوت: خط هافبک باتجربه/ نقطه ضعف: عدم تنوع در خط حمله
انتظارات از کلمبیا به دلیل میزبانی مسابقات بالا بود اما میزبانی از آن‌ها گرفته شد و حالا آن‌ها باید جایی جز کشور خودشان به فکر فینالیست شدن دوباره باشند. هم خامس و هم کوادرادو فصلی خوب داشتند و موریلو و داوینسون سانچر می‌توانند نفشی کلیدی در تیم ملی ایفف کنند. امید این تیم به فالکائوست که سن بالایی دارد و خامس. احتمالا آن‌ها می‌توانند کنار برزیل و آرژانتین به رقابت بپردازنN و نیم نگاهی به حضور در فینال داشته باشند.

اکوادور
بهترین نتیجه: رتبه چهارمی سال ۱۹۹۳ /نقطه قوت: خط دفاع ۴ نفره/ نقطه ضعف: مالکیت توپ
اکوادور رقابت‌های مقدمات جام جهانی شگفت انگیز بوده و خوب کار کرده. آنتونیو والنسیا در این تیم نقش رهبر را ایفا می‌کند. استرادا، مهاجم تیم تولوکا که فصل خوبی داشته در تیم ملی هم عملکرد قابل توجه داشته و می‌خواهد با درخشش در این مسابقات به اروپا برسد.

پرو
بهترین نتیجه: قهرمانی در سال ۱۹۷۵ /نقطه قوت: قابلیت حفظ توپ خط هافبک /نقطه ضعف:تمام کنندگی
در دوره گذشته کوپا آمریکا، پرویی‌ها به شیوه‌‌ای جالب به فینال رسیدند و حالا همه منتظرند ببینتد آن مسئله یک اتفاق بود یا خیر. جیزی که آن تیم را موفق کرد دفاع عالی و ضدحملات فوق‌العاده با استفاده از وینگرها بود. حالا آن‌ها درگیر مشکل گلزنی‌اند و اگر مهاجمان‌شان بتوانند این مسئله را حل کنند می‌شود به این تیم امید داشت. در غیر این صورت حذف در مرحله گروهی محتمل ترین اتفاق است.

ونزوئلا
بهترین نتیجه: مقام چهار سال ۲۰۱۱/ نقطه قوت: زوج مارتینز-راندون /نقطه ضعف: دروازه بان
امید و آروزی ونزوئلایی‌ها به پاهای مارتینز است. بهترین بازیکن فصل آمریکا در سال ۲۰۱۸. بدون او، ونزوئلا به شدت مشکل گلزنی خواهد داشت اما اگر مصدومیتی نداشته باشد ونزوئلا می‌تواند حریفی بسیار سرسخت باشد. البته هررا هم در مالاگا فصل خوبی داشته و می‌خواهد به تیم‌ بزرگتری بپیوندد. در کل اما به نظر می‌رسد آن‌ها دربهترین حالت در گروه سوم شوند.

1101