علوی:تلاش می‌کنیم از سد سپاهان بگذریم/هواداران فولاد صبور باشند تا مثل فصل گذشته نتیجه بگیریم

علوی:تلاش می‌کنیم از سد سپاهان بگذریم/هواداران فولاد صبور باشند تا مثل فصل گذشته نتیجه بگیریم

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:ما تمام توان خودمان را می‌گذاریم که بتوانیم از سد سپاهان بگذریم.

به گزارش فوتبالی، سید محمد علوی بعد از قرعه‌کشی جام حذفی و دیدار فولاد و سپاهان اظهار داشت:سپاهان تیم خوبی است، ما 2 بار با تیم سپاهان بازی می‌کنیم، یکبار در لیگ  و یکبار هم در جام حذفی. ما تمام توان خودمان را می‌گذاریم که بتوانیم از سد سپاهان بگذریم.

وی در خصوص آخرین وضعیت فولاد گفت: متاسفانه تیم ما خسته بود چون از لیگ قهرمانان آسیا برگشتیم. پنجره نقل و انتقالات باشگاه ما بسته است، تا آمدیم به بازیکنان انرژی بدهیم پنجره بسته شد و همین موضوع کل تیم ما را خسته کرد.در مجموع در ادامه راه کارمان را به خوبی انجام بدهیم.

بازیکن اسبق تیم ملی ایران در خصوص اینکه پیش از بازی با بحرین اعلام کرد همسر وی برایش کری خوانده و آیا بعد از برد تیم ملی او برای همسرش کری خوانده یا خیر عنوان کرد:خدا را شکر که این بازی را بردیم ولی بازی قبل را باختم و سور دادم! الان هم پیراهن مشکی به تن دارم ولی خدا را شکر که بازی را بردیم و همسرم هم خیلی خوشحال بود. تیم ملی ما نشان داد لیاقتش را دارد که بتواند بهترین تیم آسیا باشد.

علوی تاکید کرد:  تیم عراق تیمی بسیار فیزیکی  و شبیه به فوتبال ایران است اما تیم ما از نظر مهره بسیار سرتر است. بازیکنانی که در اروپا و کشورهای عربی بازی می‌کنند باید نشان بدهند که سطح فوتبال ایران خیلی بالاتر از کشورهای حوزه خلییج فارس است.

سرپرست تیم فولاد  در خصوص اینکه هواداران به تیمشان فشار وارد کرده و با یک باخت اعتراض می‌کنند گفت:سال گذشته هم همین اتفاقات رخ داد. من از هواداران تیممان و فولادی‌های اصیل خواهش می‌کنم صبر داشته باشند. صبر آنها باعث شد سال قبل ما سهمیه بگیریم.الان هم خوهشم از هواداران این است، فولاد تیمی جنگنده است و ما هم سعی می‌کنیم پله پله و آرام آرام چه از طریق لیگ و چه از طریق جام حذفی نتایج خوبی گرفته و به آسیا صعود کنیم.

۴۱۵۴