اشتباهاتی که می‌تواند باعث حذف لبنان شود(عکس)

اشتباهاتی که می‌تواند باعث حذف لبنان شود(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- اتفاقات عجیب بازی کره جنوبی و لبنان ممکن است مانع صعود لبنان به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی شود.

به گزارش فوتبالی، لبنان در شرایطی به مصاف کره جنوبی رفت که شاگردان جمال خمیس بعد از شکست به ترکمستان، امیدوار بودند از بازی آخرشان در این مرحله از مسابقات انتخابی، امتیاز بگیرند.

با توجه به اینکه قبل از این بازی، صعود کره به مرحله بعدی قطعی شده بود، لبنانی‌ها با نیت پیروزی وارد میدان شدند. اگر آنها دست به کار بزرگی می‌زدند و کره را در خاک این کشور شکست می‌دادند، 13 امتیازی می‌‎شدند و تحت هر شرایطی، به عنوان یکی از تیمهای برتر دوم به مرحله بعد صعود می‌کردند.

حتی تساوی با کره هم باعث 11 امتیازی لبنان می‌شد و این تیم می‌توانست به صعود به مرحله بعد امیدوار باشد.

در شرایطی که لبنان با گل دقیقه 12 سونی سعد از حریفش پیش افتاده بود، در دقیقه 51، ضربه سر بازیکن کره بعد از برخورد با ماهر صبرا وارد دروازه لبنان شد تا بازی 1-1 شود.

 در دقیقه 65 هم کره صاحب یک پنالتی عجیب و بادآورده شد تا سون هیونگ مین، پشت توپ قرار بگیرد و گل دوم تیمش را بزند و نهایتا بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

لبنان با این باخت، با 10 امتیاز، با نگرانی در انتظار بازیهای روز آخر گروههای دیگر خواهد بود چرا که چهار تیم ازبکستان، امارات، ایران و اردن می‌توانند جای لبنان را در بین برترین تیمهای دوم بگیرند و مانع صعود این تیم به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی شوند.

1984