انتقاد تند اسطوره دانمارک از یوفا به خاطر ازسرگیری بازی

انتقاد تند اسطوره دانمارک از یوفا به خاطر ازسرگیری بازی

پایگاه خبری فوتبالی - میشل لادروپ بازیکن اسبق رئال مادرید و بارسلونا به شدت از یوفا به خاطر شروع دوباره بازی دانمارک و فنلاند انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، بازی به علت از حال رفتن کریستین اریکسن کاپیتان تیم ملی دانمارک متوقف شده بود. لادروپ که به عنوان کارشناس در استودیوی پخش زنده بازیهای یورو حاضر شده بود از تصمیم یوفا برای ازسرگیری بازی انتقاد کرد و گفت:" وقتی چنین اتفاقاتی رخ می دهد، بازیکنان دچار سیلی از احساسات می شوند و قدرت تصمیم گیری در مورد مسائل مهم را ندارند. باید شخص دیگری می گفت که "باید فلان کار را انجام بدهیم یا این که بازی نباید برگزار شود."

یوفا به هر دو تیم پیشنهاد داد که بازی را یا شنبه شب برگزار کنند یا یکشنبه ظهر. بازیکنان تصمیم گرفتند که بازی شنبه با یک ساعت و نیم تاخیر برگزار شود. میشل لادروپ چنین چیزی را "کاملا غیرمنطقی" دانست و گفت:" این که بگویند به بازیکنان یک گزینه داده اند، یک گزینه نیست. بازی کردن بعد از این ضربه دردناک یا بازی کردن در ساعت 12 ظهر؟ متاسفم اما این یک انتخاب نیست. نمی توان چنین تصمیمی را پس از لحظه ای تا این حد احساسی گرفت و به نظرم این اتفاق بدی بود. یوفا باید می گفت:" طبیعی است که نمی توانیم امشب بازی را برگزار کنیم." عجیب بود که بازیکنان دانمارک با وجود احساساتی که در آن لحظه داشتند، این گزینه را پذیرفتند."

تیم ملی فنلاند مقابل دانمارک با نتیجه یک بر صفر پیروز شد تا کار دانمارکی ها برای دو بازی بعدی خیلی سخت شود.

4125