طرفداران سرشناس آزمون در میلان(عکس)

طرفداران سرشناس آزمون در میلان(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- ژوزه مورینیو تنها مشتری سرشناس سردار آزمون در سری A نیست.

به گزارش فوتبالی، دیروز برایتان نوشتیم که بعد از تمایل جدی رم برای جذب مهاجم ایرانی زنیت و علاقه شخص مورینیو به سردار، میلان هم به همکاری با آزمون فکر می‌کند. خبری که در رسانه‌های ایتالیایی بازتاب زیادی داشته است.

بر خلاف رم که سرمربی این تیم شخصا به همکاری با سردار علاقه‌مند است، در باشگاه میلان، هنوز معلوم نیست که نام سردار در لیست نفرات مورد نظر استفانو پیولی سرمربی این تیم وجود دارد یا نه منتهی طبق ادعای برخی رسانه‌های ایتالیایی، سردار آزمون دو حامی سرشناس در میلان دارد.

پائولو مالدینی مدیر فنی میلان و فردریک ماسارا مدیر ورزشی این باشگاه تحت تاثیر آمار مهاجم ایرانی زنیت قرار گرفته‌اند و به همین دلیل قصد جذب این بازیکن را دارند. 

سردار با پیراهن زنیت، در 83 مسابقه در رقابتهای مختلف، 52 گل زده و 19 پاس گل داده است ضمن آنکه مهاجم تیم ملی در 54 بازی برای این تیم، 36 گل به ثمر رسانده و همین آمار باعث شده که میلانی‌‌ها به صورت جدی به همکاری با این بازیکن فکر کنند.

درباره آزمون بد نیست به این نکته اشاره کنیم که طبق ادعای سایت italy24news، در صورت جدایی ادین ژکو از رم، مائورو ایکاردی گزینه اصلی این باشگاه برای جانشینی او محسوب می‌شود و این سایت از سردار آزمون به عنوان پلن B رمی‌ها نام برده است.

1984