عکس؛ کیک تولد آنچلوتی با ترکیب شکلات و میوه!

عکس؛ کیک تولد آنچلوتی با ترکیب شکلات و میوه!

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی دو روز پیش تولد 62 سالگی خود را جشن گرفت، اما به تازگی تصویری از فوت کردن شمع ها و کیک تولد او منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، کارلو آنچلوتی چند هفته پیش و پیش از آغاز رقابت های یورو 2020، به طور رسمی سرمربی رئال مادرید شد و جایگزین زین الدین زیدان شد. او دوره دوم حضور خود در رئال مادرید را استارت می زند.

روز دهم ژوئن تولد کارلو آنچلوتی بود و او تولد خود را جشن گرفت. به تازگی کارلتو تصویری را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است که در آن در حال فوت کردن شمع های روی کیک است و بدین ترتیب تولد خود را جشن می گیرد. آنچلوتی همچنین در این تصویر از تمام کسانی که تولد او را تبریک می گویند تشکر می کند.

اما نکته جالبی که در مورد کیک او وجود دارد این است که کیک تولد او کیکی است که ترکیبی از شکلات و میوه است. کیک او به طور کلی یک کیک شکلاتی است که با میوه های مختلف علی الخصوص توت فرنگی تزئین شده است.

البته بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی معتقد بودند که کیک تولد آنچلوتی کیکی ساده بوده است و به نسبت تولد بسیاری از افراد مشهور، آنچلوتی تولد ساده ای برای خود برگزار کرده است.

1470