بنزما: رونالدو الگوی من است

بنزما: رونالدو الگوی من است

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما مهاجم تیم ملی فرانسه و رئال مادرید اذعان کرد که رونالدو نازاریو اسطوره فوتبال برزیل، الگوی او از زمان کودکی بوده است. 

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما پس از شش سال غیبت، توسط دیدیه دشان به تیم ملی فرانسه دعوت شد. او پس از جنگ و جدلش با متئو ولبوئنا، از فرانسه کنار گذاشته شد، اما با درخشش در فصل گذشته نظر دشان را به خود جلب کرد. 

به نقل از سایت گل، رونالدو نازاریو به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ نام برده می‌شود. او در دهه نود و اوایل 2000 توانست به افتخارات پرشماری از جمله دو قهرمانی در جام‌های جهانی و دو جایزه توپ طلا برسد. بنزما اعتراف کرد که قدرت تکنیکی رونالدو یک سطح از او بالاتر است و او اسطوره زمان کودکی‌اش بوده است. او در این باره به BeIn Sport گفت: "من او را ملاقات کردم. خوش شانس بودم که او را در مادرید ملاقات کردم. او الگوی من بوده و هست. او کسی هست که باعث شد من به خودم باور کنم. من همیشه حرکات او را تقلید می‌کردم، اما نمی‌توانستم همانندش انجام دهم، زیرا رونالدو یک سطح از من بالاتر بود، اما من مهاجمانی همچون را او را می‌پسندم. رونالدو تنها بازیکنی است که من سعی کردم سه یا چهار حرکتش را یاد بگیرم. زمانی که بچه بودم، ویدئوهای او را زمانی که در بارسلونا بود نگاه می‌کردم."

4416