عکس؛ اشک‌های همسر اریکسن در ورزشگاه و دلداری اشمایکل به او

عکس؛ اشک‌های همسر اریکسن در ورزشگاه و دلداری اشمایکل به او

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی دانمارک - فنلاند اتفاق ناگواری برای کریستین اریکسن رخ داد و او در اواخر نیمه اول به طور ناگهانی بیهوش شد و از زمین مسابقه خارج شد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که آخرین دقایق نیمه اول بازی دانمارک و فنلاند در حال سپری شدن بود، کریستین اریکسن بدون اینکه کسی با او برخورد داشته باشد، در حالی که منتظر دریافت پرتاب اوت بود، ناگهان به زمین افتاد و از هوش رفت و بازیکنان با دیدن این وضعیت به سرعت به داور و تیم پزشکی دانمارک خبر دادند و آن ها وارد زمین شده و اریکسن را از زمین مسابقه خارج کردند.

یکی از صحنه هایی که در این بازی و پس از بیهوشی و خروج اریکسن از زمین مسابقه رخ داد، گریه ها و اشک های همسر کریستین اریکسن بود که در ورزشگاه حاضر بود و پس از این اتفاق وارد چمن شد. کسپر اشمایکل دروازه بان تیم ملی دانمارک سعی کرد که به او دلداری بدهد چرا که همسر اریکسن با دیدن صحنه بیهوشی او دچار شوک شده بود و لحظات سختی را تجربه می کرد.

برخی از بازیکنان تیم ملی دانمارک هم مانند همسر اریکسن در آن لحظه گریه می کردند و پس از این اتفاقات بازیکنان از زمین مسابقه خارج شدند و بازی به طور کلی لغو شد و یوفا زما جدید برگزاری را اعلام خواهد کرد.

1470