مهاجم تیم ملی آلمان: از خطرات احتمالی کریم بنزما آگاه هستیم

مهاجم تیم ملی آلمان: از خطرات احتمالی کریم بنزما آگاه هستیم

پایگاه خبری فوتبالی - تیمو ورنر مهاجم تیم ملی آلمان و باشگاه چلسی به تمجید از کریم بنزما ستاره فرانسه و رئال مادرید پرداخت و او را یکی از بهترین مهاجمان دنیا خطاب کرد. 

به گزارش فوتبالی، تیمو ورنر و تیم ملی آلمان در روز سه شنبه بیست و پنجم خرداد ماه در اولین دیدار خود در یورو 2020 به مصاف فرانسه خواهند رفت. یکی از نکات جالب این دیدار حضور کریم بنزما در یک تورنمنت ملی پس از جنگ و جدل‌های با متئو والبوئنا است. آخرین باری که کریم بنزما در یک تورنمنت ملی حضور داشت، به جام جهانی 2014 باز می‌گردد که در آن در مقابل ژرمن‌ها با یک گل شکست خوردند. 

به نقل از سایت گل، بنزما سی و سه ساله در فصل قبل موفق به زدن 30 گل برای لوس بلانکوس شد تا نظر دیدیه دشان را به خود جلب کند و به تیم ملی فرانسه دعوت شود. حالا تیمو ورنر که در خصوص بنزما گفت: "قطعا حضور بنزما به ضرر فرانسه نخواهد بود. او یکی از بهترین شماره نه‌های دنیاست. مثلث بنزما - گریزمان - امباپه برای هر تیمی بسیار خطرناک است. شما می‌توانید از مهاجمی همچون بنزما چیزهای جدیدی بیاموزید، زیرا به افتخارات زیادی دست یافته و کیفیت بالایی دارد. از نظر من او با توپ خیلی خوب کار می‌کند و در کارهای تیمی نیز مشارکت بالایی دارد."

4416