اسطوره تیم ملی فوتبال عراق: عراق یک مساوی می خواهد اما نباید به شکست فکر کند

اسطوره تیم ملی فوتبال عراق: عراق یک مساوی می خواهد اما نباید به شکست فکر کند

پایگاه خبری فوتبالی - اسطوره تیم ملی فوتبال در مصاحبه ای تلویزیونی با شبکه الدجله عراق گفت که تیم ملی فوتبال عراق حالا با صعود یک قدم فاصله دارد و نباید به خاطر گرفتن مساوی، به شکست فکر کند.

به گزارش فوتبالی، علی حسین رحیمه که توانسته با تیم ملی فوتبال عراق در سال 2007 قهرمان جام ملتهای آسیا شود درباره بازیهای تیم ملی فوتبال عراق در بحرین صحبت کرده و گفته است: "عراق بازیکنان بسیار خوب و با کیفیتی دارد اما نمی دانم چرا در دو بازی گذشته مقابل تیم های ضعیفی چون کامبوج و هنگ کنگ در گلزنی موفق نبوده است. اگر آن تیم سال 2007 مقابل این تیم ها قرار می گرفت هر دو تیم را با اختلاف زیاد می برد. 

علی حسین رحیمه در این گفت و گوی تلویزیونی ادامه داد:" کامبوج که تیمی بسیار ضعیف بود یک گل به عراق زد و این در حالی است که ایران رفت و برگشت 24 گل به این تیم زد. هنگ کنگ تیم خوبی در دفاع بود اما نه اینکه با شانس و اقبال آنها را شکست دهیم. باور کنید ما با تیم پیشکسوتان سال ۲۰۰۷ همین الان می توانیم برویم کامبوج و هنگ کنگ را شکست دهیم. کاتانچ نباید با چنین ترکیبی مقابل هنگ کنگ وارد میدان می شد. به نظرم ایمن حسین بیشتر به تیم ملی عراق کمک می کرد و باید در ترکیب اصلی قرار می گرفت. این را تاکید می کنم که کاتانچ باید بیشتر از سبک بازیکنانش اطلاع پیدا کند."

کاتانچ در پایان صحبتهایش درباره بازی ایران – عراق گفت:" تیم ملی فوتبال عراق فرصت زیادی تا بازی با ایران ندارد و باید تا آن روز کاتانچ، تیمش را ریکاوری کند. من همچنان نگران هستم و معتقدم کاتانچ نباید فرصت عراق را برای صعود خراب کند. عراق برای صعود یک مساوی می خواهد اما نباید به شکست فکر کند. شکست می تواند عراق را وارد اما و اگر صعود کند. شرایط تیم های دوم گروههای دیگر مشخص نیستند و اصلا نمی شود ریسک کرد. ایران مطمئنا برای بردن به آب و آتش می زند و این عراق است که باید با کنترل بازی، سعی کند از ایران مساوی بگیرد یا با اختلاف یکی دو گل ایران را شکست دهد. ایران سالهاست نتوانسته عراق را شکست دهد و این بازی هم برای عراقی حیثیتی است و نباید در آن بازنده باشد تا رکورد نباختن حفظ شود."

۲۶۵۴