سوال روز/ چرا وحید امیری با وجود مصدومیت در منامه ماند؟

سوال روز/ چرا وحید امیری با وجود مصدومیت در منامه ماند؟

پایگاه خبری فوتبالی- وحید امیری بر خلاف کمال کامیابی نیا حاضر نشد درمان خود را زیر نظر پزشکان باشگاه پرسپولیس دنبال کند.

به گزارش فوتبالی، امیری که به دلیل مصدومیت جلوی بحرین، به احتمال بسیار زیاد در بازی با عراق هم غایب خواهد بود، بر خلاف همبازی‌اش در پرسپولیس، در اردوی تیم ملی باقی ماند تا زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی، به مداوای مصدومیتش بپردازد. امیری علیرغم تشریح مصدومیت خود برای پزشک پرسپولیس حاضر به بازگشت به تهران نشد و در بحرین ماند تا کنار سایر ملی‌پوشان باشد. موضوعی که شنیده شده باعث اختلاف نظر بین پزشکان پرسپولیس و تیم ملی شده است.

درباره امیری بد نیست به این نکته اشاره کنیم که در روزهای گذشته اخبار متفاوتی درباره او منتشر شده است. برخی اخبار حاکی از آن بود که او می‌تواند در بازی با عراق برای تیم ملی به میدان برود منتهی بر اساس اخبار دیگر، دراگان اسکوچیچ نمی‌خواهد روی او ریسک کند و جلوی عراق هم به او بازی نخواهد داد. در هر حال ماندن او در منامه هم برای هواداران پرسپولیس و حتی سرمربی و بازیکنان و مدیران باشگاه پرسپولیس هم به یک سوال مهم تبدیل شده است. 

عراقی ها با خبر کرونای فائز و البته مصدومیت جزیی بشاررسن، هدفشان این است که ایران عراق را دست کم بگیرد. البته این اتفاق با مصدومیت وحید امیری هم در قبال عراقی ها می افتد و شاید عراقی ها فکرکنند امیری به بازی با عراق نمی رسد. 

1414