ولز 1-1 سوئیس؛ VAR سه امتیاز را سوئیس گرفت

ولز 1-1 سوئیس؛ VAR سه امتیاز را سوئیس گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ولز در برابر سوئیس متوقف شد. 

به گزارش فوتبالی، یورو 2020 جمعه شب با دیدار ایتالیا و ترکیه از گروه A آغاز شد و حالا در دیگر دیدار این گروه، ولز در ورزشگاه المپیک باکو آذربایجان به مصاف سوئیس رفت. 

در نیمه اول سوئیس با اختلاف تیم بهتر میدان بود و موقعیت‌های فراوانی نیز روی دروازه ولز خلق کرد، اما مهاجمین این تیم نتوانستند از فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرند. ولز نیز چند دقیقه‌ای جلو کشید، اما هیچ نتیجه‌ای در بر نداشت و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

در نیمه دوم سوئیس همانند نیمه اول بازی را هجومی آغاز کرد، اما این بار موفق شد در دقیقه 49 توسط بریل امبولو با پاس گل ژردان شکیری به گل دست پیدا کند. در ادامه ولز کنترل بازی را در دست گرفت و حملات خود را برای زدن گل تساوی آغاز کرد. آن‌ها در دقیقه 74 با ضربه کیفر مور به گل تساوی دست پیدا کردند. در ادامه سوئیس چند فرصت دیگر برای زدن گل برتری داشت و آن‌ها در دقیقه 86 توسط ماریو گاورانوویچ به گل دوم رسیدند، اما VAR گل را مردود اعلام تا در نهایت این دیدار با تساوی 1-1 به اتمام برسد. 

در این گروه ایتالیا با 3 امتیاز در رده اول، سوئیس و ولز با 1 امتیاز در رده‌های دوم و سوم و ترکیه با صفر امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد. 

4416