دلخوری شدید فدراسیون فوتبال اسپانیا از کاپیتان رئال مادرید

دلخوری شدید فدراسیون فوتبال اسپانیا از کاپیتان رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - آنتون مئانا خبرنگار اسپانیایی در رادیو کادنا سر گزارش داده است که فدراسیون فوتبال اسپانیا از سرجیو راموس به خاطر هیاهوی ایجاد شده در مورد احتمال بازگشت وی به لیست تیم ملی اسپانیا دلخور است.

به گزارش فوتبالی، این منبع گزارش داده است که وقتی که بوسکتس به کرونا مبتلا شد و احتمال شیوع بیشتر بیماری در میان اعضای تیم ملی اسپانیا ایجاد شد، برخی از رسانه های اسپانیا شایعه بازگشت راموس به تیم ملی را داغ کردند و فدراسیون حس می کند که چنین رفتاری از جانب کاپیتان رئال مادرید درست نبوده چرا که از طریق رسانه ها سعی کرده که به لوئیز انریکه فشار بیاورد که از خودش دعوت کند.

فدراسیون فوتبال اسپانیا حس می کند که نزدیکان راموس رفتار خوبی نداشته اند و هیاهویی که ایجاد کرده اند، خوشایند نیست. در حقیقت برخی از مدیران فوتبال اسپانیا که چند هفته پیش خط خوردن راموس توسط لوئیز انریکه را اشتباه می دانستند، حالا اعتقاد دارند که سرمربی تیم ملی اسپانیا تصمیم درستی گرفته است چرا که بدون راموس، جو تیم بی حاشیه تر و آرام تر شده است. 

لوئیز انریکه در نهایت از راموس حتی برای حضور در حباب موازی هم دعوت نکرد و چهره ای نظیر آلبیول را به کاپیتان رئال ترجیح داد تا مشخص شود که اختلاف آنها خیلی جدی تر از چیزی است که به نظر می رسید.

4125