بازیکنان تیم ملی انگلیس با کت و شلوار عکس گرفتند

بازیکنان تیم ملی انگلیس با کت و شلوار عکس گرفتند

پایگاه خبری فوتبالی - اعضای  تیم ملی انگلیس با هدایت گرت ساوتگیت پیش از شروع یورو 2020 با استفاده از کت  و شلوار ویژه عکس گرفتند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی انگلیس یکشنبه عصر باید در ومبلی به مصاف کرواسی برود که 22500 هوادار می توانند در ورزشگاه حضور داشته باشند. بازیکنان تیم ملی انگلیس کت و شلوارهای شیک خود تولیدی شرکت "مارکس اند اسپنسر" را به تن کردند که تصاویر آنها با لباس های رسمی امروز منتشر شده است.

بازیکنان تیم ملی انگلیس در کت و شلوارهای سورمه ای رنگ خود با پیراهن سفید سعی کرده اند که حسابی خوش تیپ بشوند.در تصاویر منتشر شده اکثر بازیکنان مشکلی در استفاده از لباس هایشان نداشته اند هر چند که به طور مثال جک گریلیش ستاره استون ویلا برای بستن کراواتش از جوردن هندرسون کاپیتان لیورپول کمک گرفته است.

فیل فودن وینگر منچسترسیتی نیز در زمینه بستن کراواتش مشکل داشت هر چند که در تصاویر به نظر می رسد که خود بدون کمک دیگران از پس آن برآمده است. بازیکنان ساوتگیت در این تصاویر اکثرا لبخند زده اند که برخی از آنها برای اولین بار فرصت حضور در عکس رسمی تیم ملی انگلیس را پیدا کردند. 

تیم ملی انگلیس پس از رسیدن به نیمه نهایی جام جهانی 2018 انگیزه بالایی برای یورو دارد و  به نظر می رسد که با هدایت ساوتگیت می توانند یکی از مدعیان قهرمانی باشند.

4125