دو شکست سنگین تیم ملی فوتبال بانوان با حضور نایب رئیس وچند لژیونر

دو شکست سنگین تیم ملی فوتبال بانوان با حضور نایب رئیس وچند لژیونر

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتبال بانوان ایران که در تورنمنت بلاروس حضور یافته بود با وجود همراهی چند لژیونر دو شکست سنگین را متحمل شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، تیم ملی فوتبال بانوان ایران که پس از وقفه ای چند ماهه فعالیت خود را از چند هفته پیش آغاز کرد، در تورنمنت بلاروس دو شکست سنگین را مقابل کشور میزبان و ازبکستان کسب کرد.
شاگردان مریم ایراندوست که سابقه بازی با این دو تیم را پیش از این داشتند در دیدار اول برابر بلاروس با ۶ گل شکست خوردند اما هیچ خبری از این شکست روی سایت فدراسیون فوتبال منعکس نشد!

خبر این شکست سنگین در شرایطی روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار نگرفت که شهره موسوی نایب رئیس بانوان فدراسیون در این سفر ملی پوشان را همراهی می کرد. همین امر شائبه هایی را در مورد ارسال نکردن خبر این شکست به تهران ایجاد کرد.

البته خبر بازی دوم که به شکست ۵ بر صفر ایران برابر ازبکستان انجامید روی سایت فدراسیون قرار گرفت تا مشخص شود خبر بازی اول بنا بر دلایل دیگری منتشر نشده است!

تیم ملی فوتبال بانوان ایران در شرایطی دو شکست سنگین را برابر بلاروس و ازبکستان متحمل شد که از وجود چند بازیکن لژیونر و باکیفیت سود می برد اما مشخص نیست چرا چنین شکست های کم سابقه ای را متحمل شده است.

البته این که دیدارهای برای مشخص شدن نقاط ضعف و قوت برگزار می شوند کاملا طبیعی است اما این که فاصله ایران با این دو تیم چنین تعداد گل هایی باشد کم سابقه بوده و کادر فنی در بازگشت به ایران دلایل این شکست ها را توضیح خواهد داد.

6641