استاداسدی: این تیم ملی شبیه تیم ۹۸ است/ حریفان ایران را بی‌جهت بزرگ کرده‌اند

استاداسدی: این تیم ملی شبیه تیم ۹۸ است/ حریفان ایران را بی‌جهت بزرگ کرده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع پیشین تیم ملی فوتبال بر این باور است که برخی افراد حریفان ایران در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را بی‌جهت بزرگ کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، علی‌اکبر استاداسدی درباره پیروزی 10 بر صفر ایران برابر کامبوج گفت: تیم ملی خوبی داریم و این بردها هم قابل پیش‌بینی بود. بعضی‌ها حریفان تیم ملی در این گروه را بی‌جهت بزرگ کرده‌اند در حالی که از اول هم مشخص بود تیم‌هایی مثل بحرین، هنگ‌کنگ و کامبوج نمی‌توانند برای ما حریف باشند چون سطح فوتبال ایران از این تیم‌ها بالاتر است. عراق را هم شکست خواهیم داد و به مرحله بعد صعود می‌کنیم.
وی در پاسخ به این پرسش که «آیا ایران به جام جهانی صعود خواهد کرد؟» اظهار داشت: کار ما در مرحله بعد سخت‌تر خواهد شد اما با این تیم باید به جام جهانی برویم چون واقعا نفرات خوبی داریم. خیلی از بازیکنان ما در اروپا بازی می‌کنند و در هر پست چند بازیکن خوب داریم. این تیم ملی شبیه تیم ملی 98 است و مثل آن تیم بازیکنان باکیفیتی دارد.

استاداسدی در ارتباط با عملکرد دراگان اسکوچیچ در تیم ملی عنوان کرد: دراگان در صنعت‌نفت عملکرد خوبی داشت. درست است که خیلی‌ها معتقدند یک مربی بزرگ و نامی باید هدایت تیم ملی را بر عهده می‌گرفت ولی فدراسیون فوتبال در آن زمان گزینه نداشت و در نهایت اسکوچیچ را انتخاب کرد. فدراسیون با توجه به مشکلات مالی و بدهی‌های فراوان نمی‌توانست مربی بزرگ و سرشناس بیاورد و مسئولان گفتند اسکوچیچ یک مربی خارجی است و بهتر است او را انتخاب کنیم. این مربی تاکنون بد نتیجه نگرفته است. باید به دراگان زمان بدهیم و در حال حاضر قضاوت کردن زود است.

6641