درخواست مورینیو از رونالدو: ایتالیا را ترک کن!

درخواست مورینیو از رونالدو: ایتالیا را ترک کن!

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی آ اس رم به شوخی از کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس درخواست کرد تا ایتالیا را ترک کند تا او بتواند راحت‌تر در سری آ کار کند. 

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در سال 2018 از رئال مادرید جدا و به یوونتوس منتقل شد و روزهای پر فراز و نشیبی را در این تیم سپری کرد. یوونتوس فصل گذشته زیر نظر آندره‌آ پیرلو به مقامی بهتر از چهارمی دست پیدا نکرد تا سری آ قهرمان جدیدی داشته باشد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، رونالدو و مورینیو که سابقه همکاری با یک دیگر را در رئال مادرید دارند، فصل آینده در مقابل هم قرار خواهند گرفت. مورینیو در این باره به تاک اسپورت گفت: "رونالدو باید ایتالیا را ترک کند و مرا راحت بگذارد. او هنوز یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. همه به این موضوع واقف هستند. او دیگر بیست و پنج ساله نیست و سی و شش ساله است. او دیگر پنجاه گل نمی‌زند ولی سی و پنج گل به ثمر رسانده که بسیار عالی است. رکورد او بی نظیر است. آمار و ارقام همه چیز را بیان می‌کنند. رونالدو اسطوره است و نام او تا ابد در تاریخ فوتبال هک خواهد شد. انتقادات باعث افزایش انگیزه او می‌شوند."

4416