طاهری: حساسیت بازی‌های ایران و عراق 50 ساله است

طاهری: حساسیت بازی‌های ایران و عراق 50 ساله است

پایگاه خبری فوتبالی - کارشناس فوتبال گفت:دیدارهای ایران و عراق از 50 سال قبل حساسیت داشته است با این حال عراق مقابل ما عددی نیست.

به گزارش فوتبالی، بیژن طاهری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد پیروزی 10 بر صفر ایران مقابل کامبوج  در مسابقات مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: تیم ملی ایران با این آمادگی می‌تواند هر تیمی را در آسیا شکست بدهد. در بازی با کامبوج اسکوچیچ به خوبی از همه بازیکنانش استفاده کرد و با تعویض‌هایی که انجام داد به خوبی به همه ملی‌پوشان بازی داد. تیم ملی در این بازی‌های اخیر آمادگی فوق العاده خود را نشان داده  و  البته بازی با بحرین بسیار سخت بود.

وی تاکید کرد: تیم ملی ایران با این شرایط خوبی که دارد عراق را هم شکست خواهد داد.دیدارهای ایران و عراق همیشه حساسیت‌های خاص خود را داشته است از 50 سال قبل تقابل ما با تیم عراق حساسیت داشته است. حتی قبل از جنگ تحمیلی هم بازی‌ها ما با عراقی‌ اهمیت و حساسیت ویژه‌ای داشت. با این حال فوتبال ایران بسیار برتر و بالاتر از عراق است و به هیچ عنوان فوتبال ما با عراق قابل مقایسه نیست. می‌توان به راحتی گفت که عراق مقابل تیم ملی ما عددی نیست.

مربی اسبق استقلال در مورد اینکه تیم عراق بازیکنانی مثل طارق همام وبشار رسن دارند که در لیگ برتر ما حضور داشته اند گفت: این بازیکنان نمی‌توانند برای ما دردسری درست کنند. طارق و بشار در فوتبال ایران و در کنار فوتبالیست‌های ما در لیگ برتر دیده‌ شده‌اند وگرنه در تیم عراق فروغ و درخشش چندانی ندارند و قطعا می توانیم تیم عراق را روز سه‌شنبه شکست بدهیم و به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی صعود کنیم.

1470