پیکه: امیدوارم ارلینگ هالند به بارسلونا بپیوندد

پیکه: امیدوارم ارلینگ هالند به بارسلونا بپیوندد

پایگاه خبری فوتبالی - جرارد پیکه مدافع باسابقه بارسلونا ابراز امیدواری کرد که سران کاتالان‌ها بتوانند ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند را در این تابستان جذب کنند. او همچنین اذعان کرد که برای باشگاه دیگری بازی نخواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، بلوگرانا از نظر مالی در وضعیت بسیار آشفته‌ای قرار دارند. آن‌ها در زمان پاندمی ویروس کرونا ضررهای مالی زیادی را متحمل شدند، اما برخی از رسانه‌ها مدعی هستند که آبی‌ اناری‌ها می‌توانند در تابستان جای یک ستاره جذب کنند. 

به نقل از مارکا، جرارد پیکه مدافع با تجربه بارسلونا در این باره گفت: "هیچ ایده‌ای در این باره ندارم، اما امیدوارم که ارلینگ هالند به بارسلونا بیاید. بازیکنان بزرگ باید در تیم ما باشند، اما این تصمیمی است که مسئولان باشگاه خواهند گرفت."

پیکه در خصوص سرخیو آگوئرو خرید جدید این باشگاه نیز گفت: "چند سالی است که با سرخیو از طریق شبکه‌های مجازی در ارتباط هستم. من در تورنمنت جام جهانی زیر بیست ساله‌ها در مقابل او بازی کردیم، زیرا ما از یک نسل هستیم. لئو مسی هم حرف‌های خوبی راجع به او می‌زند."

پیکه درباره وضعیت خودش نیز گفت: "زمانی که دیگر برای بارسلونا بازی نکنم، از فوتبال خداحافظی خواهم کرد. هیچ وقت به تیم دیگری منتقل نخواهم شد. اگر بارسلونا و کومان مرا نخواهند، کفش‌هایم را آویزان خواهم کرد."

4416