پای ثابت ترکیب تیم ملی در بحرین؛ این 5 نفر

پای ثابت ترکیب تیم ملی در بحرین؛ این 5 نفر

پایگاه خبری فوتبالی- فهرست تیم ملی برای بازی با کامبوج نشان می‌دهد که دراگان اسکوچیچ به برخی نفرات تیمش، تحت هر شرایطی بازی می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، بازی با کامبوج، ساده‌ترین آزمون تیم ملی در بحرین خواهد بود و به همین دلیل، اسکوچیچ چند تغییر در ترکیب اصلی تیمش ایجاد کرده منتهی نفراتی هستند که به مانند دو بازی قبلی مقابل هنگ کنگ و بحرین در ترکیب اصلی تیم ملی حضور دارند.

در خط دفاع، صادق محرمی به مانند دو بازی قبلی، انتخاب اول اسکوچیچ برای بازی در سمت راست خط دفاع است. در قلب خط دفاع هم شجاع خلیل‌زاده به مانند 5 بازی قبلی تیم ملی با اسکوچیچ، یکی از مردان ثابت تیم او بوده است.

در خط میانی، احمد نوراللهی هافبک دفاعی مورد علاقه اسکوچیچ محسوب می‌شود و حالا که حاج‌صفی به مانند بازی با هنگ کنگ جایی در ترکیب اصلی ندارد، عزت‌اللهی در کنار نوراللهی بازی خواهد کرد.

علی قلی‌زاده و مهدی طارمی هم دیگر نفرات ثابت تیم اسکوچیچ در بحرین بودند و سرمربی تیم ملی به خاطر تک اخطاره بودن آزمون ترجیح داد به مهاجم کلیدی تیمش استراحت دهد و او را برای بازی با عراق، در اختیار داشته باشد و در صورتی که قرار به بازی با دو مهاجم باشد، قلی‌زاده می‌تواند زوج طارمی در خط حمله باشد.

1984