ابراهیم زاده: تعطیلی لیگ به ضرر ذوب آهن شد

ابراهیم زاده: تعطیلی لیگ به ضرر ذوب آهن شد

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع ذوب آهن می گوید تعطیلات لیگ به ضرر آن ها تمام شده چون تا قبل از تعطیلی، نتایج خوبی کسب می کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، مسعود ابراهیم‌زاده در خصوص شرایط ذوب آهن گفت: من فکر می‌کنم استراحت ما نسبت به تیم‌های دیگر کمتر بود، چون دوم بازی کردیم و هشتم تمریناتمان آغاز شد و صبح و بعد از ظهر تمرین و تلاش می کنیم. همه جوره زحمت می‌کشیم هم خودمان و هم کادر تا بتوانیم در ۷ هفته باقیمانده نتایج خوبی کسب کنیم و انشاالله امسال را به خوبی تمام کنیم.

او در مورد ناراحتی اعضای ذوب آهن از مشکلات مالی ادامه داد: دیروز هم پرداختی داشتیم و بازیکنان به ۶۰ درصد رسیدند. انشاءالله اگر در هفته‌های باقی‌مانده نتایج خوبی کسب کنیم، دل اعضای باشگاه و کارخانه گرم می شود و راحت تر ما را حمایت می کنند. تا هفته آینده پرداختی‌های ما بیشتر خواهد شد و نگرانی وجود ندارد، زیرا بازیکن همیشه از لحاظ مالی ذهنش درگیر می شود ولی خدا را شکر در ذوب‌آهن اینگونه نیست و همیشه پول ها را پرداخت می کنند؛ دیر یا زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد.

بازیکن ذوب آهن در مورد بازی های دوستانه که قرار است در مشهد برگزار شود، گفت: این بازی‌ها دوستانه محسوب نمی شوند و به نوعی لیگ برتری هستند. ما  3 ، 4 بار  با سپاهان بازی کردیم و همچنین با پدیده دیدار کردیم. همه این تیم ها در حد بازی لیگ برتری هستند و ما دو روز دیگر با گل گهر و یکشنبه با پدیده بازی داریم. بازی های دوستانه خوب است. هم تیم‌ها لیگ برتری هستند و همین که ما از شرایط بازی دور نمی مانیم.

وی در پاسخ به این سوال که ذوب آهن در چند بازی آینده می‌تواند نتیجه بگیرد و در لیگ ماندگار شود یا خیر  عنوان کرد: بازی های ما نسبت به تیم‌های دیگر سخت‌تر بود، اما در ده روز دو بار با استقلال و یکبار با پرسپولیس بازی کردیم، ولی تعطیلی‌های لیگ هم به ضرر ما شد چون ما آمدیم و نتیجه خوبی گرفتیم ولیگ تعطیل شد. بدن هایمان را برای بازی آماده کرده بودیم و مجبور شدیم چند روز استراحت کنیم و دوباره بدنسازی انجام دهیم. در شروع مجدد لیگ فکر نمی کنم  تعطیلی باشد و هر ۴,۵ روز یکبار باید بازی کنیم. انشالله که بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم.

ابراهیم زاده در پایان در مورد پرونده بازی سایپا و پیکان افزود: این موضوع در حیطه وظایف من نیست. من فکر نمی‌کنم چنین قانونی در فیفا و فدراسیون باشد که یک تیم به خاطر تعویض اضافه بخواهند بازی را ۳ بر صفر به نفع حریف کنند. اگر بازیکن محروم باشد و بازی کند آن وقت درست است ولی این موضوع اشتباه تیم داوری و سرپرست بوده و می توانند این تیم را جریمه کنند و اینکه از ناظر بازی ایراد بگیرند. شاید یک تیمی بخواهد ۲۰ تعویض انجام بدهد  این اجازه را می‌دهند؟ خیر. باید یک تصمیم عادلانه بگیرند که بازی برده پیکان تبدیل به باخت نشود. درست مثل بازی ما با ماشین سازی که چند ثانیه تیم حریف ۱۲ نفره بازی کرد ولی هیچ اتفاقی نیفتاد و این موضوع اصلاً ربطی به سایپا ندارد. باید فقط پیکان را جریمه کنند مگر از دقیقه یک این تیم ۱۲,۱۳ نفره بازی کرده. همه تیم ها بازی سختی پیش رو دارند و باید یک تصمیم عادلانه بگیرند.

۴۱۵۴