تغییر تیپ سرمربی تیم ملی انگلیس برای یورو: از جلیقه تا پیراهن اسپورت

تغییر تیپ سرمربی تیم ملی انگلیس برای یورو: از جلیقه تا پیراهن اسپورت

پایگاه خبری فوتبالی - گرت ساوتگیت قید جلیقه معروفش برای یورو را زده است و از کت و شلوار و یک پیراهن غیررسمی استفاده می کند.

به گزارش فوتبالی، سرمربی 50 ساله تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2018 با تیپ معروفش و استفاده از جلیقه به شهرت رسیده بود که تیپ خاصش باعث شد تا فروش جلیقه های برند M&S به رنگ آبی، 35 درصد افزایش پیدا کند.

ساوتگیت حالا در بازیهای دوستانه قبل از یورو تصمیم گرفته که تیپش را عوض کند و از یک پیراهن غیررسمی استفاده می کند. پیراهنی اسپورت که 109 پوند قیمت دارد اما هواداران ترجیح می دهند که ساوتگیت از جلیقه معروف استفاده کند و تیپ جدید وی را ناخوشایند می دانند.

یک کاربر توئیتری در مورد تیپ جدید ساوتگیت نوشته است :" چه کسی این تیپ را برای گرت ساوتگیت انتخاب کرده است؟ آیا او از یک تی شرت استفاده کرده یا یک پیراهن رسمی یا یک لباس خواب زیر کت و شلوار ارزانش؟" دیگری نیز نوشته است:"تی شرت آبی ساوتگیت با کت و شلوار خاکستری روشن و بدون کمربند، عجیب است. امیدوارم که این یکی مثل جلیقه معروف مد نشود!"

البته برخی نیز از تیپ جدید ساوتگیت تعریف کرده اند و از آن استقبال کرده اند. تیم ملی انگلیس امیدواری زیادی دارد که پس از نمایش موفق در جام جهانی در یورو نیز موفق شوند.

4125