ورود رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی عراقی به جنگ روانی علیه تیم ملی

ورود رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی عراقی به جنگ روانی علیه تیم ملی

پایگاه خبری فوتبالی- حساسیت بازی ایران و عراق در مرحله انتخابی جام جهانی، هر روز بیشتر از قبل می‌شود.

به گزارش فوتبالی، داستان از این قرار است که بعد از پیروزی تیم ملی مقابل بحرین، شاگردان اسکوچیچ قول داده‌اند که همانطور که جلوی بحرین بازی کردند، جلوی عراق به میدان بروند و این تیم را شکست دهند.

چند بازیکن تیم ملی هم در مصاحبه‌هایشان با اطمینان درباره پیروزی مقابل عراق در بازی آخر صحبت کردند و بازتاب این اتفاقات در رسانه‌های عراقی با واکنش عجیب آنها مواجه شده است.

از دید برخی رسانه‌های عربی، ایرانی‌ها به این دلیل چنین صحبتهایی را مطرح کرده‌اند که هنوز نتوانسته‌اند با باخت مقابل عراق در بازی رفت انتخابی جام جهانی و همچنین شکست به این تیم در جام ملتهای آسیا در سال 2015 کنار بیایند و به همین دلیل، قصد دارند با انتشار چنین مطالبی، برای سرکو کاتانچ و شاگردانش کری بخوانند.

موضع رسانه‌های عراقی هم در قبال این موضوع، جالب است و آنها به این نکته اشاره کرده‌اند که جنگ روانی رسانه‌های ایرانی، نه تنها به ضرر تیم ملی عراق نبود بلکه به آنها انگیزه بیشتری برای پیروزی مقابل تیم دراگان اسکوچیچ خواهد داد و مطمئنا ایرانی‌ها به هدفشان که افزایش فشار روحی روانی روی بازیکنان عراق است، نخواهند رسید!

قضیه وقتی جالب‌تر می‌شود بدانید که در فضای مجازی و در صفحات مربوط به تیم ملی عراق، آنها کلیپ‌هایی از بازی جنجالی ایران و عراق در جام ملتها را منتشر و روی پنالتی چیپ یونس محمود به علیرضا حقیقی و شادی عراقی‌ها بعد از آن بازی زوم کرده‌اند تا اینگونه به جنگ روانی! رسانه‌های ایرانی واکنش داده باشند.

۲۶۵۴