اینتر جانشین احتمالی لوتارو را انتخاب کرد: مهاجم ساسولو

اینتر جانشین احتمالی لوتارو را انتخاب کرد: مهاجم ساسولو

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر روزهای نگران کننده ای را سپری می کند. پس از انتخاب اینزاگی به عنوان جانشین کونته حالا آنها فقط تا 30 ژوئن فرصت دارند تا حساب های خود را تنظیم کنند، در غیر این صورت با جریمه سنگینی مواجه می شوند و شاید حتی خطر حذف از مسابقات اروپایی در فصل بعد را حس کنند.

به گزارش فوتبالی، اینتر مجبور است که تا 30 ژوئن برخی از ستارگانش را بفروشد تا حساب های خود را تنظیم کند. فروش اشرف حکیمی دفاع راست مراکشی به پی اس جی با مبلغ 60 میلیون یورو قطعی  به نظر می رسد. اینتر البته ژائو ماریو و برخی دیگر از بازیکنان مازاد خود را هم به فروش می رساند اما اخیرا برخی رسانه های ایتالیا مدعی شده اند که شاید این کار برای تنظیم حساب های اینتر کافی نباشد و نراتزوری ها مجبور شوند که قید یکی دیگر از ستارگانشان یعنی لوتارو مارتینز را بزنند.

در حقیقت وکیل لوتارو ماندن وی را قطعی ندانسته است و هیچ بعید نیست که اینتر به خاطر مشکلات مالی مجبور شود که ستاره آرژانتینی را بفروشد. قرارداد فعلی لوتارو با اینتر تا 2023 اعتبار دارد. اگر لوتارو جدا شود احتمال دارد که اینتر به سراغ جیاکومو راسپادوری برود. ملی پوش 21 ساله و ایتالیایی ساسولو یکی از آماده ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال ایتالیا به شمار می رود.

4125