تصمیم جنجالی لاپورتا: اخراج ناگهانی مربی تیم رزروهای بارسلونا

تصمیم جنجالی لاپورتا: اخراج ناگهانی مربی تیم رزروهای بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا تصمیم گرفت که یک تحول بزرگ را در تیم پایه خود آغاز کند. جمعه صبح اعلام شد که خاویر گارسیا پیمینتا مربی بارسلونا بی با وجود این که یک سال دیگر قرارداد داشت، برکنار شده است.

به گزارش فوتبالی، از سویی خوزه رامون الکسانکو مدیر اجرایی تیم های پایه بارسلونا هر چند که دوست دارد بماند اما به دستور لاپورتا باید قراردادش را تغییر بدهد و بخشی از پاداش هایش را کم کند، در غیر این صورت برکنار خواهد شد. 

پیمینتا فکر می کرد که فصل بعد در بارسلونای بی می ماند و به همین خاطر بود که چیدمان ترکیب تیمش برای فصل آینده را آغاز کرده بود  اما به شکلی ناگهانی با نظر لاپورتا برکنار شد. گارسیا پیمینتا بیش از 19 سال در باشگاه بارسلونا کار می کرد و کارش را از تیم نونهالان آغاز  کرد و در سال 2001 مربی مسی، پیکه و سسک در تیم نونهالان بارسلونا بود. او پله پله در رده های بارسلونا پیشرفت کرد و حتی قهرمان چمپیونزلیگ جوانان شد و بعد از آن هدایت بارسلونا بی را در سال 2018 به عهده گرفت.

گفته می شود که سرجی بارخوان بازیکن اسبق بارسلونا قرار است که هدایت بارسلونا بی را به عهده بگیرد و از سویی شایعاتی در مورد حضور رافائل مارکز روی نیمکت تیم جوانان بارسلونا برای فصل بعد وجود دارد.

4125