ستاره تیم ملی اسپانیا خانه 2.7 میلیونی خود را برای فروش گذاشت

ستاره تیم ملی اسپانیا خانه 2.7 میلیونی خود را برای فروش گذاشت

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوس یورنته هافبک اتلتیکو با دوازده گل و یازده پاس گل در 37 بازی لالیگایی عملکرد درخشانی از خود ارائه داد.

به گزارش فوتبالی، عملکرد درخشان یورنته باعث شد تا در لیست اسپانیا برای یورو قرار بگیرد و به احتمال زیاد در ترکیب اصلی انریکه در بازیها نیز جای خواهد داشت. از سویی گفته می شود که مدیران اتلتیکو از عملکرد وی کاملا راضی هستند و در نظر دارند که قراردادش را تمدید کنند و دستمزدش را افزایش بدهند.

حالا مارکوس یورنته و نامزدش پدی تصمیم گرفته اند که خانه خود را به فروش برسانند. خانه مجلل یورنته در منطقه ویافرانکا در شهر مادرید قرار دارد که قیمت فروش آن 2.7 میلیون یورو تعیین شده است. 

این خانه، 1248 متر مربع مساحت، دو طبقه، پنج اتاق خواب، هفت سرویس بهداشتی و یک تراس بسیار بزرگ دارد که ساخت و ساز آن در سال 2020 به اتمام رسید و یک استخر و یک پارکینگ بزرگ با ظرفیت ده خودرو، یک حیاط با باربکیو و یک سالن بدنسازی هم بخش های دیگری از آن را تشکیل می دهند.

این خانه با معماری مدرن 1248  متر مربع مساحت دارد و در صورت نیاز ساکنان، نگهبان ها به صورت 24 ساعته از آن مراقبت خواهند کرد. به نظر می رسد که مارکوس در نظر دارد که به یک خانه مجلل تر نقل مکان کند و به همین خاطر این خانه را برای فروش گذاشته است.

4125