بعثت کرمانشاه با چهار گل غدیر هشتگرد را در هم کوبید

بعثت کرمانشاه با چهار گل غدیر هشتگرد را در هم کوبید

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های بعثت کرمانشاه و یاران غدیر هشتگرد عصر یکشنبه در ورزشگاه 15 خرداد کرمانشاه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این تیم میزبان بود که توانست در خانه جشنواره ای از گل به راه انداخته و با چهار گل مهمان خود را بدرقه کند.
نیمه اول این مسابقه با وجود حملات متعدد دو تیم بخصوص بعثت تنها یک گل داشت که سعید دشستانی در دقیقه 38 موفق شد دروازه یاران غدیر هشتگرد را باز کند تا شاگردان بهنام سراج پیروز به رختکن بروند.
در نیمه دوم باز هم بعثی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و پس از یکی دو حمله ناموفق، سجاد سیاه کمری در دقیقه 57 برای بار دوم دروازه تیم غدیر هشتگرد را باز کرد تا خیال میزبان از پیروزی تا حد زیادی راحت شود.
بعثت در ادامه و در دقایق 65 و 91 دو بار دیگر توسط ایوب سبحانی پور دروازه یاران غدیر هشتگرد را گشود تا بهترین پیروزی این فصل خود را تا این هفته از مسابقات لیگ دسته دوم دشت کنند.
تیم بعثت با این پیروزی پرگل علاوه بر کسب سه امتیاز مسابقه، دو پله نیز در جدول صعود کرد و توانست با 16 امتیاز پس از اکسین البرز 17 و شهرداری بندرعباس 16 امتیازی در رده سوم جدول رده بندی گروه اول قرار گیرد.
یاران غدیر هشتگرد نیز با این شکست در قعر جدول گروه باقی ماند.
تیم بعثت کرمانشاه در هفته نهم مسابقات روز هشتم آذر ماه در دیداری حساس و در شهر شیراز باید به مصاف برق نوین این شهر برود.
از این مسابقه نزدیک به یک هزار نفر دیدن کردند.
7458/8066

انتهای پیام /*