رسمی؛ واینالدوم به پاری‌سن‌ژرمن پیوست

رسمی؛ واینالدوم به پاری‌سن‌ژرمن پیوست

پایگاه خبری فوتبالی – واینالدوم رسما به پاری سن ژرمن پیوست.

به گزارش فوتبالی، جورجینیو واینالدوم، هافبک هلندی تیم لیورپول که از مدت‌ها پیش مورد توجه تیم بارسلونا قرار گرفته بود به پاری سن ژرمن پیوست.

دقایقی پیش سایت پاری سن ژرمن نوشت: پاری سن ژرمن خوشحال است که می تواند ترنسفر جورجینیو واینالدوم را اعلام کند. او بازیکن تیم لیورپول بوده و در تیم ملی هلند هم عضویت دارد. واینالدوم با امضای قراردادی ۳ ساله تا ژوئن ۲۰۲۴ به عضویت پاری سن ژرمن درآمده.

در ادامه این خبر هم سایت پاری سن ژرمن بیوگرافی مختصری از این بازیکن منتشر کرده است. واینالدوم محصول آکادمی اسپارتا روتردام است که پس از مدتی به فاینورد پیوست. او پس از ۴ فصل حضور در تیم بزرگسالان فاینورد به آیندهوون رفت، سپس یک فصل در نیوکاسا حضور داشت و از سال ۲۰۱۶ هم به عضویت لیورپول درآمد. او سابقه ۷۵ بازی ملی برای تیم ملی هلند را در کارنامه خود دارد.

خود واینالدوم درباره این اتفاق گفته: امضای قرارداد با پاری سن ژرمن یک چالش جدید برای من است. به یکی از بهترین تیم‌های اروپا پیوستم و می‌خواهم با تمام تعهد و شور و اشتیاقم در این پروژه جاه‌طلبانه حضور داشته باشم. پاری سن ژرمن ثابت کرده که در سال‌های اخیر چقدر تیم خوبی شده و من متقاعد شدم که در کنار هم و با هواداران می توانیم از این هم فراتر برویم.

1101