بلوتی و ژکو آزمون را مسافر رم می‌کنند؟

بلوتی و ژکو آزمون را مسافر رم می‌کنند؟

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه رم به شکل جدی‌تری پیگیر جذب مهاجم ایرانی زنیت شده است.

به گزارش فوتبالی، طی روزهای گذشته از تیم ژوزه مورینیو به عنوان مشتری جدی سردار آزمون نام برده شده و گفته می‌شود در صورتی که این باشگاه نتواند آندره‌آ بلوتی مهاجم تیم تورین را جذب کند، سراغ مهاجم زنیت خواهد رفت.

رسانه معتبر corrieredellosport ایتالیا، امروز در گزارشی به این موضوع پرداخته که مذاکرات دو باشگاه رم و تورینو درباره بلوتی فعلا به نتیجه نرسیده و به همین دلیل نمایندگان باشگاه رم سراغ مذاکره با مدیر برنامه سردار آزمون رفته‌اند. 

بلوتی و ژکو نقش مهمی در علاقه رم به جذب سردار آزمون دارند

طبق گزارش این رسانه ایتالیایی، به جدی شدن احتمال جدایی ادین ژکو از رم و حضورش در یوونتوس، دلیل دیگر علاقه مورینیو به جذب مهاجم ایرانی زنیت است.

Corrieredellosport در ادامه گزارشش، سردار را به شکل مختصری معرفی کرده و نوشته هنوز معلوم نیست که باشگاه زنیت برای صدور رضایتنامه مهاجم ایرانی‌اش چه مبلغی درخواست خواهد کرد.

توضیح فوتبالی: یکی دو ماه قبل بود که رسانه‌های روسی اعلام کردند باشگاه زنیت بعد از پایان لیگ روسیه با سردار و مدیر برنامه‌اش برای تمدید قرارداد مذاکره خواهند کرد منتهی تا امروز خبر جدیدی در این زمینه منتشر نشده و به نظر می‌رسد که آزمون در تابستان امسال، زنیت را به مقصد یک باشگاه بزرگ اروپایی ترک خواهد کرد.

1984