ماجرای عجیب ورزشگاه درفشی‌فر

ماجرای عجیب ورزشگاه درفشی‌فر

پایگاه خبری فوتبالی- درباره ورزشگاه درفشی‌فر خبر عجیبی منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، این ورزشگاه که سالها قبل میزبان تمرینات پرسپولیس بود، سال گذشته به باشگاه پرسپولیس واگذار شد.

رضا گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، اردیبهشت ماه سال قبل با اعلام این خبر گفته بود: این باشگاه در روال واگذاری قرار گرفته که در مرحله نخست گواهی اولیه مدارک مالکیت مورد موافقت قرار گرفته است.

25 مرداد بود که سایت باشگاه پرسپولیس اعلام کرد مهدی رسول‌پناه سرپرست وقت باشگاه مسوولانی از اداره ثبت زیبا دشت و وزارت ورزش و جوانان در ورزشگاه شهید درفشی فر حضور پیدا کردند که دلیل این حضور انجام اقدامات برای صدور سند تک برگی مجموعه ورزشی شهید درفشی فر به نام باشگاه پرسپولیس بود.

در چنین شرایطی و طبق اخبار خبرنگار فوتبالی، این ورزشگاه به مورد عجیبی برخورده است.

 به گفته فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس، علیرغم آنکه سند تک برگ از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک برای این ورزشگاه صادر شده، اما این ورزشگاه مدعی جدیدی پیدا کرده و اسناد محرمانه‌ای به دست او رسیده که نشان می‌دهد افراد دیگری مالک این مجموعه هستند.

فروردین به خبرنگار فوتبالی گفته است: ورزشگاه درفشی‌فر معارض دارد و افرادی که چنین ادعایی دارند گفته‌اند که اسناد معتبری داریم که مالکیت این باشگاه در اختیار ماست و نباید جزو اموال پرسپولیس محسوب شود. حالا و در صورتی که ادعای این افراد صحت داشته باشد، این موضوع را به سازمان بازرسی گزارش خواهیم کرد.

حالا باید دید نهایتا تکلیف یکی از اموال باشگاه پرسپولیس چه خواهد شد.

7655