ابراز علاقه پوما به طراحی و تهیه لباس‌های بارسلونا

ابراز علاقه پوما به طراحی و تهیه لباس‌های بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی – کمپانی پوما برای تهیه البسه بارسا ابراز علاقه کرده است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در حال حاضر با کمپانی نایکی در زمینه تامین البسه همکاری می‌کند. آن‌ها پیش از نایکی با کمپانی کاپا قرارداد داشتند و تا سال ۱۹۹۸ البسه این کمپانی را بر تن می‌کردند اما از آن سال به بعد لباس‌های نایکی را پوشیدند. قرارداد فعلی بارسلونا با این کمپانی هم تا سال ۲۰۲۰۶ اعتبار دارد. قراردادی که سال ۲۰۱۶ امضا شده و سالی ۱۰۵ میلیون یورو پول به جیب مدیران بارسلونا واریز می‌کند که البته با پاداش‌ها و مزایا به ۱۵۵ میلیون هم می‌رسد.

طبق اعلام فوتی هدلاینز طرفین این قرارداد می‌خواهند در یک جلسه شرایط کاری را بازبینی کنند. بارسلونا خواهان استقلال بیشتر است و نایکی می‌خواهد درباره مبلغ قرارداد بحث کند.

در همین زمینه گفته شده پوما به قرارداد با بارسلونا علاقه نشان داده اما خود بارسایی‌ها چیزی رسمی در این زمینه اعلام نکرده‌اند. این کمپانی هم اکنون تامین البسه تیم‌هایی چون منچستر سیتی و میلان را برعهده دارد و بیشتر لباس تیم‌های ملی را تامین می‌کند اما به نظر می‌رسد قصد دارد روی تیم‌های باشگاهی هم سرمایه‌گذاری کند. طبق گزارش فوتی هدلاینز حتی اگر نایکی و بارسلونا در فکر خاتمه قرارداد باشند بعید است که حداقل کمتر از ۲ سال دیگر قرارداد به پایان برسد اما باید دید در نهایت توافقات به چه نحوی حاصل خواهد شد.

1101