معرفی تیم‌های یورو ۲۰۲۰/ گروه F: آلمان

معرفی تیم‌های یورو ۲۰۲۰/ گروه F: آلمان

پایگاه خبری فوتبالی – به زودی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ آغاز می‌شود و تیم‌ها به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش فوتبالی، نشریه فور فور تو در ویژه‌نامه یوروی خود به بررسی تمام گروه‌ها و تیم‌ها پرداخته که خواندن آن خالی از لطف نیست.

آلمان
پس از پایان جام جهانی ۲۰۱۸ و عملکرد بسیار بد آلمانی‌ها شرایط همچنان برای آن‌ها بد پیش رفت و حتی شک و تردیدهایی درباره توانایی‌های آلمان بوجود آمد اما تعویق یک ساله بازی‌ها کمک شایانی به یواهیم لو کرد.

باوجود بهره بردن از محصولات با استعداد فوتبال پایه اما آلمانی‌ها هنوز پس از جام جهانی روسیه‌ نتوانسته‌اند به خوبی تغییر نسل دهند. فدراسیون فوتبال آلمان هم در آن زمان گزینه بهتری برای نیمکت نداشت (فور فور تو این مقاله را پیش از انتخاب فلیک به عنوان سرمربی آلمان پس از جام جهانی منتشر کرده) و به همین دلیل با لو ادامه داد. مت هوملز، توماس مولر و بواتنگ از تیم ملی کنار گذاشته شدند و رئيس فدراسین هم استعفا داد تا ماجرا برای آلمانی‌ها پیجیده‌تر شود.

تعویق یورو باعث شد تا اندکی از تنش‌ها کاسته شده و لو هم رو به تاکتیک استفاده از ۳ مدافع بیاورد و اندکی انعطاف‌پذیر باشد. هرچند که آلمان زیاد مساوی می‌کند و گل‌های ساده دریافت می‌کند. نشیب ژرمن‌ها البته با پایان رسیدن سال میلادی و شکست ۶-۰ مقابل اسپانیا توام شد که باعث بروز سوال‌های زیادی درباره آینده لو شد. تا حدی که بیلد تیتر بزند حالا یوگی می‌لرزد و گزینه‌های جانشین برای لو معرفی کند.

پس از تعویق افتادن یورو آلمان به فکر پیدا کردن جانشین برای دوران پس از لو افتاد و چند هفته بعد هم آن‌ها مغلوب مقدونیه شمالی در مقدماتی جام جهانی شدند و سوال‌ها همچنان ادامه داشت. آیا باز هم مولر دعوت می‌شود؟ تیم ملی با ۳ دفاع بازی می‌کند یا ۴ دفاع؟ آیا آلمانی‌ها در یورو موفق خواهند شد؟

بعید به نظر می‌رسد آن‌ها بتوانند به سادگی به جام برسند اما همچنان می‌توانند کارهایی بزرگ انجام دهند. هرچند که احتمال دارد مانند دوره قبل چندان موفق نباشند.

سرمربی: یواخیم لو
۱۵ سال است که او سرمربی آلمانی‌هاست هرچند که یورو آخرین حضور او روی نیمکت است. میراث او در لبه تیغ قرار دارد و ممکن است با عملکردی بد کار برای سرمربی بعد هم سخت شود.

بازیکن کلیدی: جاشوا کیمیش
می‌توانید اعلام کنید نمایش‌های نویر یک نکته کلیدی در تیم ملی آلمان است اما اگر قرار باشد یک بازیکن شانس بیشتری برای برنده شدن به تیمش بدهد او بازیکن ۲۶ ساله بایرن است که بازیکن کاملی به شمار می‌شود. چه در پست مدافع راست و چه در هافبک دفاعی.

نقطه قوت: خط هافبک آلمان آن قدر قوی است که لو برای انتخاب بازیکن در این منطقه دچار مشکل است. کروس، کیمیش، گورتزکا، گندوغان، کای هاورتز و نوهاوس در حال حاضر در آلمان هستند و انتخاب از بین آن‌ها بسیار سخت است.

نقطه ضعف: آن‌ها در دفاع آسیب‌پذیرند و در کناره‌ها هم از کمبود خلاقیت رنج می‌برند. مستعد دریافت گل در دقایق پایان و باخت در لحظات آخر هم هستند. شکست مقابل مقدونیه دقیقا با همین دلایل اتفاق افتاد.

پیش‌بینی فور فور تو: آلمان برای صعود از گروه حتی به عنوان تیم سوم هم مشکل خواهد داشت اما اگر صعود اتفاق بیفتد،‌آن‌ها اعتماد به نفس پیدا می‌کند و احتمالا یک مرحله بالاتر از یک هشتم نهایی خواهند رفت.

1101