عکس؛ هدیه ویژه مهاجم بارسلونا به یک کودک هوادار در فرانسه

عکس؛ هدیه ویژه مهاجم بارسلونا به یک کودک هوادار در فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در یک بازی دوستانه فرانسه و بلغارستان به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود فرانسه خاتمه یافت.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فرانسه که آخرین مراحل آماده سازی خود برای رقابت های جام ملت های اروپا را انجام می دهد، در بازی مقابل بلغارستان با گل گریزمن و دو گل از اولیویه ژیرو به پیروزی رسید.

آنتوان گریزمن، مهاجم فرانسوی بارسلونا که در این بازی گل اول فرانسوی ها را به ثمر رسانده بود، پس از بازی به سراغ یکی از هواداران رفت و استوک های خود را به او هدیه داد. او به سراغ یکی از کودکانی رفت که در جمع هواداران به همراه پدر خود مشغول تماشای مسابقه بود. در واقع گریزمن می خواست که پس از بازی با دادن کفش های ورزشی خود به این کودک هوادار، دل او را شاد کرده باشد و به همین علت به سراغش رفت و دوربین هایی هم که در ورزشگاه بودند، تصویر او را حین انجام این کار گرفتند.

آنتوان گریزمن در بارسلونا متحمل انتقادات زیادی شد و در فصلی که گذشت بسیاری معتقد بودند که او به خوبی و آنطور که باید و شاید کار نکرده است. گریزمن همواره در تیم ملی فرانسه عملکرد بهتری نسبت به بارسلونا داشته است.

1470