صحنه‌ای جالب از کلمبیا مقابل آرژانتین؛ فقط مسی را بگیرید!

صحنه‌ای جالب از کلمبیا مقابل آرژانتین؛ فقط مسی را بگیرید!

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد گذشته، دو تیم آرژانتین و کلمبیا در چهارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی قطر 2022 به مصاف هم رفتند و در نهایت آرژانتین در حالی که با دو گل پیش افتاده بود، کامبک خورد و بازی با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی که به عنوان ستاره اصلی تیم ملی آرژانتین در این رقابت ها حضور دارد،در بازی بامداد امروز به شدت توسط بازیکنان کلمبیا کنترل می شد؛ به طوری که روی یک صحنه در اوایل بازی او در محاصره 4 بازیکن کلمبیایی قرار گرفته بود و به نظر می رسید که بازیکنان تیم ملی کلمبیا فقط به دنبال گرفتن و مهار لیونل مسی هستند و به سایر بازیکنان تیم ملی آرژانتین کاری ندارند.

در این صحنه می بینیم که بازیکنانی مثل لوسلسو، گونزالز و آکونیا از تیم ملی آرژانتین کاملا آزاد هستند و در منطقه ای قرار دارند که هیچ کدام از بازیکنان تیم ملی کلمبیا برای آن ها مزاحمتی ایجاد نمی کند و به نظر می رسد که دستور سرمربی تیم ملی کلمبیا به بازیکنانش این بوده که فقط لئو مسی را بگیرید!

در هر صورت این بازی با تساوی دو بر دو خاتمه یافت تا آرژانتین پیش از آغاز رقابت های کوپا آمریکا دو تساوی را در مقدماتی جام جهانی تجربه کرده باشد.

1470