احتمال برگزاری بازی‌های رئال مادرید در ورزشگاه اختصاصی اتلتیکو از ابتدای فصل

احتمال برگزاری بازی‌های رئال مادرید در ورزشگاه اختصاصی اتلتیکو از ابتدای فصل

پایگاه خبری فوتبالی – با ادامه‌دار شدن مدت زمان دوری رئال از سانتیاگو برنابئو امکان دارد این تیم در ورزشگاه واندامتروپولیتانو بازی‌هایش را برگزار کند.

به گزارش فوتبالی، ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مدت هاست که در حال بازسازی است و با توجه به شیوع کرونا رئال مادرید بازی‌های خود را در آلفردو دی استفانو برگزار می‌کند. در این حین به دلیل عدم حضور تماشاگران رئالی‌ها مشکلی احساس نکردند اما حالا که هواداران به تدریج در ورزشگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند این باشگاه به دنبال فراهم کردن امکان حضور هوادارانش است.

با توجه به روابط خوب مدیران ۲ باشگاه اتلتیکو مادرید و رئال مادرید، این امکان وجود دارد که رئال مادرید بازی‌های خود را در واندامتروپولیتانو برگزار کند. پیشتر و زمانی که فوتبال پس از کرونا به جریان افتاد انریکه سرزو، رئيس باشگاه اتلتیکو مادرید در واکنش به اینکه اجازه بازی رئالی‌ها در واندامتروپولیتانو را می‌دهد یا خیر گفته: می‌خواهم شفاف اعلام کنم که ما در خدمت رئال مادرید هستیم.

البته حتی اگر رئالی‌ها نخواهند در واندامتروپولیتانو بازی کنند هم عجله‌ای برای بازی در سانتیاگو ندارند. احتمالا تاریخ بازگشت رئالی‌ها به سانتیاگو بین ماه های سپتامبر و اکتبر خواهد بود و به همین دلیل رئال از لالیگا درخواست کرده در ابتدا بیشتر بازی‌های خارج از خانه را انجام دهد.

1101