پرسپولیس به دنبال مهلت گرفتن از کالدرون

پرسپولیس به دنبال مهلت گرفتن از کالدرون

پایگاه خبری فوتبالی- دادگاه عالی ورزش که دفاعیه قرمزها را در پرونده کالدرون رد کرده بود یک ماه به آنها فرصت داد تا بدهی این مربی آرژانتینی را بپردازند.

به گزارش فوتبالی، در زمستان 1398 تصمیم محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس با گابریل کالدرون قطع همکاری کرد و حالا ملزم به پرداخت 580 هزار دلار به اضافه 5 درصد سود سالیانه به او شده است. 

پرسپولیس پس از صدور حکم در کمیته انضباطی فیفا، دو بار درخواست استیناف خواهی را در فدراسیون جهانی فوتبال و دادگاه عالی ورزش مطرح کرد که به نتیجه مورد نظر نرسید.

این در حالی است که محکومیت پرسپولیس قطعی بود اما مدیران این باشگاه برای اینکه وقت بیشتری بگیرند، شانس خود را امتحان کردند و حالا علاوه بر هزینه دادرسی باید جریمه پنج درصدی را هم پرداخت کنند.

فرصت کمی که باشگاه پرسپولیس برای پرداخت این بدهی دارد و مشکلات مالی این باشگاه باعث شده تا قرمزها شانسشان برای مذاکره مجدد با کالدرون را محک بزنند. روزنامه فرهیختگان در خبری مدعی شده است که قرار است گفت‌وگویی بین نماینده پرسپولیس با کالدرون یا نماینده‌اش انجام شود هرچند امیدهای پرسپولیس برای موفق شدن در این ماجرا بسیار کم است. 

کالدرون چند روز پیش و پس از حکمی که بابت عدم پرداخت مطالبات او علیه پرسپولیس صادر شد با انتشار توییتی نوشت: ‏"من هرگز قصد رفتن از پرسپولیس را نداشتم، یک پیشنهاد مالی بهتر را رد کردم چون آرزوی من کسب قهرمانی بود و ما در مسیر رسیدن به قهرمانی بودیم. تا جایی که ممکن بود، تحمل کردم تا اینکه شرایط ناپایدار شد و از آن زمان به بعد به خاطر احترام به باشگاه، همواره رویکرد مثبتی به این مجموعه، بازیکنان و به خصوص هواداران داشتم."

7655