حدادی‌فر: می‌خواهم در زمین فوتبال خداحافظی کنم

حدادی‌فر: می‌خواهم در زمین فوتبال خداحافظی کنم

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان محبوب ذوب آهنی‌ها از تصمیم خود مبنی بر خداحافظی کوتاه آمد و مدعی است قصد دارد با حضور در زمین فوتبال و با خاطره‌ای شیرین کفش‌هایش را بیاویزد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، مصدومیت‌های سریالی قاسم حدادی‌فر از ناحیه رباط صلیبی باعث شد تا او چندی پیش خبر از پایان دوران فوتبالی‌اش بدهد. او که این روزها دوران مداوای مصدومیت خود را پشت سر می‌گذارد، مدعی است که قصد دارد با بازگشت به زمین فوتبال اینبار با خاطره‌ای شیرین از دنیای فوتبال کنار برود.

 قاسم حدادی‌فر در خصوص شرایطش پس از مصدومیتی که برایش پیش آمد اینطور توضیح می‌دهد: متاسفانه مصدومیت شدیدی که درگیرش شدم باعث شد فصل را خیلی زود از دست بدهم و در حال حاضر کارهای درمانی خودم را انجام می‌دهم و مشغول فیزیوتراپی هستم و همه تلاشم این است که هر چه زودتر به شرایط عادی برگردم و از این مصدومیت رها شوم.

 وی در مورد تصمیمش برای ادامه فوتبال در فصل آینده گفت: فعلاً همه تمرکزم روی مداوای مصدومیتم است. من دوست داشتم پایان این فصل و در زمین مسابقه از فوتبال خداحافظی کنم ولی این مصدومیت کارم را خراب کرد و حالا خیلی برایم ناراحت کننده‌ است که بخواهم به این شکل به فوتبالم پایان دهم و دوست دارم در زمین خداحافظی کنم و برای همین تصمیم دارم به زودی به میادین برگردم و در زمین فوتبال خداحافظی کنم.

کاپیتان مصدوم ذوب آهن در مورد صحبت‌های مدیران باشگاه مبنی بر تلاش برای ادامه همکاری با او هم می‌گوید: راستش را بخواهید هنوز کسی از باشگاه با من صحبتی نکرده است و هواداران و مدیران باشگاه و کادرفنی همیشه به من لطف داشته‌اند ولی هنوز صحبتی انجام نشده است.

 حدادی‌فر در مورد وضعیت این روزهای ذوب آهن هم گفت: من بازی‌ها را مرتباً پیگیری می‌کنم و چهار دیدار سخت پشت سر گذاشتیم که نتایج آن خیلی هم خوب نبود ولی خدا را شکر بازی‌های سنگینی را پشت سر گذاشتیم و این را هم بگویم که تمام بازی‌های نیم فصل دوم و هفته های پایانی سخت است و نباید فکر کنیم بازی‌های آسانی در پیش است و امیدوارم ذوب آهن در ادامه نتایج خوبی کسب کند.

 وی در مورد رای کمیته انضباطی در مورد بازی پیکان - سایپا هم گفت: خدا را شکر هنوز کمیته استیناف در این خصوص نظری نداده است و پرونده در دست بررسی است و امیدوارم که رای کمیته انضباطی در کمیته استیناف با تجدید نظر و تغییر روبرو شود چرا که ذوب آهن نباید از نتیجه بازی دیگر متضرر شود و این رای به زیان تیم های پایین جدول است.

 کاپیتان ذوب آهن در پایان با اشاره به عملکرد تیم ملی و بازی با بحرین گفت: بازی خیلی خوب و منطقی از تیم ملی دیدیم و سوار کامل بازی بودند و مطمئن بازی کردند و فرصت آنچنانی به حریف ندادند و برتری خودشان را به حریف دیکته کردند. امیدوارم در دو بازی آینده هم اتفاق مشابهی برای تیم ملی رخ دهد ولی تا همین جا هم دم بچه های تیم ملی گرم که حسابی گل کاشتند و مردم ایران را خوشحال کردند و به امید تداوم این شادی ها.

۴۱۵۴