مصدومیت بد موقع وحید؛ اسکوچیچ به دنبال جانشین امیری

مصدومیت بد موقع وحید؛ اسکوچیچ به دنبال جانشین امیری

پایگاه خبری فوتبالی- جانشین وحید امیری در در دو بازی بعدی تیم ملی، کدام بازیکن خواهد بود؟

به گزارش فوتبالی، امیری نقش آچار فرانسه تیم دراگان اسکوچیچ را در دو بازی قبلی ایفا کرده و به عنوان دفاع چپ، هافبک چپ و حتی بازیکن پشت سر مهاجم برای او بازی کرد. 

امیری که جلوی بحرین یکی از خوبهای تیم ملی بود، به خاطر مصدومیت در این بازی از زمین بیرون رفت و دو بازی آخر تیم ملی را از دست داد.

چندپسته بودن امیری باعث شده که او از دید برخی افراد، بازیکن بی‌جانشینی محسوب می‌شود ولی اسکوچیچ می‌تواند اینگونه به ماجرای مصدومیت وحید نگاه کند که دست او برای انتخاب جانشین آچار فرانسه تیمش باز است و او می‌تواند از نیمکت پرستاره‌ای که در اختیار دارد، جانشین امیری را انتخاب کند.

اگر اسکوچیچ برای بازی با عراق، روی امیری به عنوان هافبک چپ تیمش نظر داشت، مهدی ترابی می‌تواند گزینه خوبی برای جانشینی وحید باشد. ترابی در هر دو بازی قبلی تیم ملی، کاملا تاثیرگذار نشان داده و این چیزی نیست که سرمربی تیم ملی بتواند به راحتی از کنار آن عبور کند.

مهدی قایدی هم دیگر گزینه جانشینی امیری به عنوان وینگر چپ خواهد بود و تکنیک این بازیکن می‌تواند مدافعان عراقی را حسابی به دردسر بیندازد و باید دید نهایتا اسکوچیچ از کدام یک از ستاره‌هایی که در اردو دارد به عنوان جانشین مهره کلیدی تیمش استفاده خواهد کرد.

7655